پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به مناسبت روز دانشجو

فرج الله براتی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو را به کلیه دانشجویان امروز و همچنین اساتید و کارکنان (دانشجویان دیروز) دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،  فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت 16 آذز، روز دانشجو را به کلیه دانشجویان امروز و همچنین اساتید و کارکنان (دانشجویان دیروز) دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تبریک گفت.

متن پیام دکتر براتی به شرح زیر است:

دوباره 16 آذر، روز دانشجو فرا رسید، روزی که جوانانی صادق و پاک با  شجاعت، بصیرت و حق طلبی در مقابل رژیم مزدور آمریکایی ندای عدالت سر دادند و به خیل شهدا پیوستند.

روز دانشجو، یادآور، تلاش، امید، آینده، صبر، معرفت و شهامت است. روزی که دوباره به ما یادآوری می کند تا درجهت تحقق  آرمانهای انقلابی و اسلامی سر از پا نشناسیم.

امروز در حالی روز 16 آذر، روز دانشجو را گرامی می داریم که کشور ما درتلاطم انواع حوادث واتفاقات مختلف از قبیل شیوع بیماری کرونا، ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای، جنگ اقتصادی، شبیخون فرهنگی و... است، به حتم گذر از این بحران‌ها و حوادث باروحیه جوان، با نشاط و سراسر امید و تلاش جهادی شما دانشجویان گرامی امکان پذیر خواهد بود هماهنگونه که در سالهای گذشته همانند 8 سال جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی، بحران های فرهنگی اجتماعی و فرهنگی، این شما دانشجویان و جوانان پاک و بصیر کشور عزیزمان، که همدوش و همراه با ولی امر خویش، همچون ستاره ای درخشیدید، که نه  تنها در کشورمان بلکه در سراسر جهان با این اقدام خود تاکنون به عنوان الگویی موفق یاد می شوید.

اینجانب روز 16 آذر، روز دانشجو را به کلیه دانشجویان امروز و همچنین اساتید و کارکنان (دانشجویان دیروز) دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =