ضرورت تعامل با نظام مهندسی در راستای کیفیت بخشی به رشته‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از اعلام آمادگی این دانشگاه در راستای بالا بردن تعاملات با سازمان ها و ادارات استان برای کیفیت بخشی در حوزه نظام مهندسی ساختمان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احسان کامرانی در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، و تاثیر این انقلاب بر روند توسعه همه جانبه گفت: با ظهور انقلاب اسلامی و تکیه بر نیروهای جوان و خلاق داخلی توانستیم در طول 4 دهه، از تمام تحریم ها، دشمنی ها وتهدیدها به سلامت عبور بکنیم و همه ی این تهدیدها  را به  فرصت تبدیل کنیم.

وی که در راستای توسعه تعاملات آموزشی، علمی، پژوهشی، طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی به منظور بهره مندی از امکانات، توانمندی ها و ظرفیت های موجود و افزایش کمی و کیفی در زمینه های فوق، سخن می گفت، انعقاد  تفاهم نامه همکاری را برای بالا بردن سطح تعاملات طرفین مهم خواند.

رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس هدف از انعقاد تفاهم نامه همکاری را استفاده از توانایی های دانشگاه و توسعه همکاری های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و نظام مهندسی به منظور ارتقا علمی و حرفه ای طرفین و نیز ارتقا علمی و حرفه ای اعضای سازمان نظام مهندسی و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی دانشگاه و نیز برطرف نمودن نیازهای متقابل دانست.

احسان کامرانی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان بزرگترین مجموعه آموزشی دراستان هرمزگان ودارابودن آزمایشگاهها ولابراتوارهای تخصصی رشته های فنی و بعنوان برگزار کننده دوره های HSE باحضور اساتید مجرب هیات علمی بعنوان دانشگاه پیشرو در استان هرمز گان است که بیشترین دانش آموخته رادر رشته های فنی مهندسی درکارنامه پربار سی وشش ساله  خود دارد.

وی افزود: استفاده از آزمایشگاهها و تجهیزات بصورت دو جانبه درراستای ارتقا معلومات دانشجویان واعضاء سازمان  نظام مهندسی و بهره گیری از تجارب طرفین در خصوص تجاری سازی دستاوردها و دانش فنی بدست آمده در کنار معرفی محصولات، خدمات وتولیدات دانش بنیان و برگزاری نمایشگاهها ی  و مسابقات مرتبط ازبرکات این تفاهم نامه خواهد بود.

رییس سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان نیز ابرازامیدواری کرد: درمجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کارگروه مشترکی با عضویت متخصصین و کارشناسان سازمان نظام مهندسی استان و دانشگاه جهت  برنامه ریزی و هماهنگی  لازم، تعیین گردد، که از جمله موارد ضروری ایجاد رشته جدید و مورد نیاز در جامعه و صنعت است.

مهدی رضایی سردره در ادامه گفت: با انعقاد این تفاهمنامه بطور  ویژه سطح تعاملات آموزشی، علمی و پژوهشی متناسب با نیازهای سازمانی نظام مهندسی استان هرمزگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر عباس  ارتقاء می یابد و بهتر از قبل می توان در راستای ارتقا کیفی گام های مفیدی برداشته شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1089054

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =