نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نخستین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، مجید مشکینی مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت های امنای استانی (به نمایندگی از شرکت توسعه آزاد پاسارگاد)، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان (به نمایندگی از شرکت نگین بذر دانش)، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و مهندس عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری در سال 1400 برگزار شد.

 در این جلسه مصوب شد، صندوق اقدامات لازم در خصوص احداث و ایجاد شعبات استانی خود را انجام داده و به تناسب ظرفیتها و اولویتهای استانها، این امر در دستور کار صندوق قرار گیرد.

مهندس عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه اظهار داشت: صندوق موظف شد تا از ظرفیت موجود در بانکها و اهرم کردن منابع به منظور تأمین مالی حوزه تجاری سازی فناوری استفاده کند.

وی اظهار داشت: بکارگیری ظرفیت موجود در دانشگاه در راستای «تامین مالی جمعی» که در آن صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نقش کلیدی بر عهده دارد از دیگر مصوبات جلسه بود که در جلسه بعدی هیات مدیره، دستورالعمل ها و مدلهای مورد نیاز ارائه خواهد شد و اقدامات بعدی پس از تصویب این موارد در هیات مدیره انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =