نگرش جامع به مسائل اداری و مالی راهگشای بسیاری از مشکلات دانشگاه است

جلسه آنالیز و عملکرد بودجه هفت ماهه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه آنالیز و عملکرد بودجه هفت ماهه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که به صورت برخط برگزار شد، گفت: تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و همکاران قابل تقدیر است. دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تلاش های خوبی در بخش های مختلف انجام داده و با تلاش بیش از پیش می تواند یکی از استان های موفق در تحقق برنامه ها و اهداف پیش بینی شده باشد.

وی ادامه داد: نگرش جامع به مسائل اداری و مالی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات دانشگاه باشد تا این حوزه بتواند پشتیبانی های کافی از سایر حوزه ها انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان طی سال های اخیر با جذب دانشجو در تحقق شهریه پیش بینی شده موفق عمل کرده است. درآمدهای غیرشهریه ای در سطح استان زنجان نسبت به برخی ردیف های بودجه مطلوب است و البته می توان در این حوزه تلاش بیشتری کرد.

 فداکار افزود: اخذ طرح های پژوهشی برون دانشگاهی و صرفه جویی در هزینه ها از اقدامات خوب دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بوده که توانسته اعتبار مورد نیاز حوزه های پژوهشی را تامین کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای نیل به اهداف دانشگاه باید برنامه ریزی ها، مبتنی بر نیاز و منابع باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096141

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =