تقویم آموزشی دانشگاه امیرکبیر در سال تحصیلی جدید اعلام شد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تقویم آموزشی مقطع کارشناسی برای نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز؛با اعلام دانشگاه امیرکبیر، زمان ثبت نام نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

همچنین،‌کلاس‌های مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود و هفته پایانی کلاس‌ها در هفته شانزدهم آموزش یعنی در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۵ دی ماه خواهد بود.

در تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص زمان حذف و اضافه دانشجویان اعلام شده که دانشجویان در ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند نسبت به حذف و اضافه واحدهای خود اقدام کنند و حذف اضطراری دروس خود را در تاریخ‌های ۴ و ۵ دی ماه سال جاری انجام دهند.

بنا بر اعلام معاونت آموزشی این  دانشگاه، آزمون‌های پایانی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰نیز در بازه زمانی ۱۸ تا ۳۰ دی ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

دانشگاه امیرکبیر در خصوص تقویم آموزشی مقطع کارشناسی این دانشگاه در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰نیز اعلام کرد که ثبت‌نام دانشجویان در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد.

شروع کلاس‌های نیمسال دوم از ۱۶ بهمن بوده و هفته پایانی کلاس‌ها از دوشنبه ۱۶ تا چهارشنبه ۱۸ خرداد سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

همچنین، دانشجویان می‌توانند در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه سال جاری حذف و اضافه واحدهای خود را انجام دهند.

بنا بر اعلام دانشگاه امیرکبیر،‌ آزمون‌های پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه از ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲ تیر سال آتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =