مداحی شب هفتم محرم + صوت

در هفتمین شب از ماه محرم می‌توانید، ذکر مصیبت و مداحی چند تن از مداحان اهل بیت (ع) را در این گزارش بشنوید و دانلود کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، همزمان با شب هفتم ماه محرم می توانید مداحی چند تن از مداحان اهل بیت (ع) را شنیده و دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

مداحی شب ششم محرم + صوت

شب هفتم محرم به نام حضرت علی اصغر (ع) فرزند کوچک امام حسین (ع) و حضرت رباب دختر امرءالقیس است که با تیر سه شعبه حرمله بن کاهل اسدی به شهادت رسید. مصیبت علی اصغر (ع) برای امام حسین (ع) جان فرسا بود چنان که گریست و به خداوند عرض کرد: خدایا خودت میان ما و این قوم داوری کن. آنان ما را فرا خواندند تا یاری کنند، ولی برای کشتن ما کمر بسته‌اند. در این لحظه ندایی از آسمان رسید که:‌ای حسین (ع) در اندیشه اصغر (ع) مباش، هم اکنون دایه‌ای در بهشت برای شیر دادن به او آماده است. شب هفتم، شب رضاست. حسین (ع) بهترین الگوی پایداری و رضایت است. او پس از تحمل شهادت همه یاران و جوانانش، کودک شیرخوار خود را به میدان آورد. هنگامی که علی اصغر نیز فدا شد بر قضای الهی گردن نهاد و خطاب به خداوند گفت:‌ای خدا! چون تو این صحنه‌ها را می‌بینی تحمل این مصیبت‌ها بر من آسان می‌شود.

محمود کریمی

مجید بنی فاطمه

جواد مقدم

حسین طاهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1106930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =