بازتاب ماموریت موفق کشتی ایرانی در رسانه‌های صهیونیستی

سخنان سید حسن نصرالله درباره رسیدن کشتی حامل سوخت ایرانی به مقصد و توزیع قریب الوقوع محموله آن میان لبنانی‌ها بازتاب زیادی در رسانه‌های صهیونیستی داشت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی بلافاصله بعد از پایان سخنرانی شب گذشته سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و به ویژه بخش مربوط به کشتی‌های حامل سوخت ایران که محموله خود را از طریق سوریه به لبنان منتقل می‌کنند و موفقیت حزب الله در محافظت از کشتی اول را بازتاب و مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

در همین راستا وب سایت عبری زبان «والا» و روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت بخش‌هایی از این سخنان سیدحسن نصرالله را منتشر کردند.

«روعی قیس» کارشناس امور عربی در شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اظهار داشت که در سایه بحران سوریه و بحران اقتصادی لبنان نصرالله طی هفته‌های اخیر به لبنانی‌ها وعده داد که کشتی‌های حامل سوخت از سمت ایران به لبنان می‌آیند و امشب (دوشنبه) تاکید کرد که نخستین نفتکش ایرانی به مقصد رسیده است.

وی تصریح کرد که با این کار نصرالله وعده خود را عملی کرد.

این کارشناس صهیونیست ادامه داد، نصرالله گفت که این سوخت پنج شنبه به لبنان می‌رسد و قول می دهیم که اولین کشتی آخرین کشتی نخواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد که حزب الله با وجود تهدیدهای اسرائیل در محافظت از کشتی اول موفق شد.

شب گذشته دبیرکل حزب الله از ورود اولین کشتی حامل سوخت ایران به بندر بانیاس سوریه خبر داد و افزود امروز بارگیری محموله‌های این کشتی به پایان می‌رسد.

وی گفت به دلیل اینکه برخی از طرف‌ها در تنگنا قرار نگیرند، حزب الله تصمیم گرفت که نفتکش را به سوریه بفرستد.

سید حسن نصرالله افزود سوریه حرکت کشتی در بندر بانیاس را تسهیل کرد تا محموله تخلیه شده و بعد از آن به مرز لبنان منتقل شود و در این مسیر، امنیت تانکرهای نفت را تأمین کرد.

سید حسن نصرالله گفت محموله کشتی اول، پنجشنبه این هفته وارد البقاع (در لبنان) خواهد شد و در مخازن مشخص شده در بعلبک انبار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1110969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =