شرایط پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی دندانپزشکی شهید بهشتی اعلام شد

دانشکده دندانپزشکی دانشگاهعلوم پزشکی شهید بهشتی در ۶ رشته تحصیلی دانشجوی فلوشیپ پذیرش می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه بر اساس ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهداشت برای پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته دندانپزشکی بیمارستانی، ارتوسرجری، پریوایمپلنت ، جراحی ایمپلنت های پیشرفته و پرستوایمپلنت و جراحی بازسازی فک و صورت دانشجو پذیرش می‌کند.

بر این اساس علاقه مندان واجد شرایط از ۲۴ مهر تا ۲۴ آبان به مدت یک ماه فرصت دارند با حضور در محل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهید بهشتی - مدیریت امورتحصیلات تکمیلی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 آزمون داوطلبان نیز در اول آذر به زبان فارسی و انگلیسی و با نرم افزار Power Point برگزار می شود و تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان و شروع دوره آموزشی متعاقبا اعلام می‌شود.

بر این اساس در رشته دندانپزشکی بیمارستانی ۲ نفر، ارتوسرجری ۲ نفر، پریوایمپلنت ۱ نفر، جراحی ایمپلنت های پیشرفته ۱ نفرو پرستوایمپلنت ۱ نفر ، جراحی بازسازی فک و صورت ۱ نفر پذیرش خواهند شد.

 طول دوره مذکور حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۱۸ ماه می باشد و اولویت پس از قبولی - در شرایط یکسان- با اعضاء هیئت علمی دانشکده های دندانپزشکی کشور است و  شروع دوره منوط به پرداخت شهریه است.

رشته های تخصصی پیش نیاز شرکت در آزمون فلوشیپ دندانپزشکی بیمارستانی، رشته دندانپزشکی کودکان  ارتوسرجری،ارتودانتیکس – پریوایمپلنت، پریودانتیکس- جراحی ایمپلنت های پیشرفته ، جراحی دهان و فک و صورت - پرستوایمپلنت، پروتزهای دندانی و جراحی بازسازی فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت است.

فتوکپی حکم استادیاری (رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی، پیمانی و یا قراردادی) جهت اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، اصل و فتوکپی دانشنامه تخصصی و یا گواهی قبولی در آزمون دانشنامه، فتوکپی گواهی اتمام کلیه تعهدات قانونی دوره تخصصی از جمله مدارک لازم برای ثبت نام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =