کلاس‌های نودانشجویان ارشد دانشگاه خوارزمی مجازی برگزار می‌شود

کلاس های آموزشی دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خوارزمی از روز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: شروع کلاس های دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ این دانشگاه، پذیرفته شدگان نیمسال اول، به صورت مجازی و از طریق سامانه https://lms.khu.ac.ir/ ، از روز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ آغاز می شود.

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه خوارزمی در روزهای ۳ تا ۶ آبان به صورت غیر حضوری انجام شد.

همچنین تمامی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه خوارزمی در مقطع کارشناسی، ارشد در سال تحصیلی جدید (۱۴۰۱-۱۴۰۰) لازم است به منظور بررسی وضعیت سلامت روانی اجتماعی وارد لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ شده و پس از تکمیل پرسشنامه سلامت روان، تصویر کارنامه خود را به آدرس‌های الکترونیکی (ایمیل) های اعلام شده ارسال کنند.

دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد تهران باید خروجی کارنامه سلامت روان خود را به آدرس زیر Tehrancounseling.khu@gmail.com ایمیل کنند. دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد کرج نیز موظفند خروجی کارنامه‌ی خود را به آدرس Karajcounseling.khu@gmail.com ایمیل کنند.

تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی‌های جدید تمام رشته‌ها در هر سه مقطع تحصیلی الزامی است. دانشجویان باید توجه کنند که در صورت عدم تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان خود، قادر به انتخاب واحد برای ترم‌های بعدی نخواهند بود.

با توجه به شرایط فعلی نیازی به مهر کردن فرم کارنامه سلامت روان توسط مرکز مشاوره دانشگاه نیست و تنها تکمیل و ارسال آن به آدرس ایمیل‌های اعلام شده کافی است. تمامی دانشجویان توجه داشته باشند که کد رهگیری دریافتی بعد از تکمیل پرسشنامه سلامت روان باید با دو صفر (۰۰) شروع شود و حتماً نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنند.

کارنامه‌های ارسالی نیز باید دارای همان کد رهگیری شروع شده با دو صفر (۰۰) باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =