سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، مهدی رمضانی معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را به عنوان سرپرست این نهاد منصوب کرد.

به گزارش  گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به مهدی رمضانی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای مهدی رمضانی

با توجه به انتصاب جناب آقای علیرضا مختارپور به ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی و ضمن قدردانی بسیار از خدمات ارزشمند و گرانسنگ ایشان طی مسئولیت دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به موجب این حکم تا تعیین هیأت امنای جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی و با عنایت به سوابق و تجربیات جناب‌عالی به عنوان«سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با همکاری همه کتابداران و کارکنان عزیز آن نهاد ارجمند، در انجام وظایف محوله قرین توفیق و تأیید الهی باشید.»

گفتنی است، مهدی رمضانی دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترا در همین رشته است.

رمضانی در طول دوران فعالیت خود در حوزه فرهنگ در سمت‌های مختلفی حضور داشته که از جمله می‌توان به معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه‌های فرهنگی شهر تهران، عضو کارگروه کتاب و نشر مشاوران جوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو و نایب رئیس هیات مدیره موسسه نشر شهر، عضو کار گروه کتاب شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و عضو شورای سیاست‌گذاری هفته کتاب جمهوری اسلامی، اشاره کرد.

سرپرست جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پیش از این در برگزاری طرح‌های فرهنگی با موضوع کتاب و کتابخوانی نظیر همایش کتاب سال شهر تهران، طرح نذر کتاب مرکز اسناد انقلاب اسلامی به عنوان دبیر و همچنین طرح کتاب اتوبوس و کتاب مترو به عنوان مدیر، ایفای نقش کرده است.

یادآور می‌شود، پیش از این علیرضا مختارپور عهده دار دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بود که در حکمی از سوی رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب شد.

منبع: فارس

کد خبر: 1122123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =