رتبه‌بندی معلمان وارد مرحله جدیدی می‌شود؟

رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تأمین بودجه لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: دولت برای تامین بودجه ۶ ماه امسال، در نامه‌ای‌ به شورای نگهبان بودجه ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص آخرین وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: دولت هزینه لایحه رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ پیش‌بینی کرده و مجلس نیز قطعا به رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان قید شده رأی مثبت خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

مشکل بودجه‌ رتبه‌بندی معلمان حل‌شدنی است؟

وی ادامه داد: اما برای ۶ ماهه دوم امسال، قرار است نامه‌ای از جانب دولت به شورای نگهبان ارسال و بار مالی ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی آن توسط دولت تضمین شود تا ایراد اصل ۷۵ بر قانون گرفته نشود.

نماینده تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: اصولا یکی از مهم‌ترین ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس اصل ۷۵ و بار مالی مصوبات است که دولت با ارسال این نامه قصد حل این مشکل را دارد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اینکه از مجلس نیز پیگیری‌هایی برای اجرایی شدن این قانون از طریق تأیید قانون در شورای نگهبان و دولت داشته است، گفت: امیدواریم این قانون هرچه سریع‌تر تایید و اجرایی شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1125600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید محمد خاتمی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      0 0
      وقتی نوبت معلمان میرسد شورای نگهبان باید نظر بدهد وقتی حقوق و مزایای بخش پزشکی چند برابر شد آیا دولت لایحه داد و نظر شورای نگهبان را خواستند یا فقط این برای معلمان اجرا میشود بخدا باید بحال این مسئولان بظاهر دانا گریست
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      0 0
      سلام تا کی ما باید منتظر اجرای رتبه بندی باشیم نابود شدیم از بس انتظار کشیدیم مگه قرار نبود ماه دی معوقه رتبه بندی پرداخت شود چقدر فرزندان ما فرهنگیان باید زحر بکشن وتحقیر شوند
    • بنده خدا IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      0 0
      سلام.... نمیدونم چه بابد بگم.... ولی چهارده ساله مزیای خدمات کشوری همه ارگان ها بهرمند میشوند الا آموزش پرورش.... جالبه قبلا اضافه تدریس را سه ماه سه ماه پرداخت می کردن... الان شده سالانه... دوسالانه.... بدتر شده ولی بهتر نشده.... شب خوش