اعتراض دانشجویان به تلفیق دانشکده محیط زیست با رشته‌های علوم محیطی

جمعی از دانشجویان دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه خواستار عدم تلفیق این دانشکده با رشته‌های علوم محیطی و نیز ابقای در ذیل دانشکدگان فنی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه خواستار عدم تلفیق این دانشکده با رشته‌های علوم محیطی و نیز ابقای در ذیل دانشکدگان فنی شدند.

 در نامه دانشجویان به مقیمی رییس دانشگاه تهران آمده است:  دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با توجه به پیشینه تحصیلی در زمینه رشته های فنی و مهندسی مانند مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و غیره اعتراض خود را مبنی بر تلفیق دانشکده محیط زیست با رشته‌هایی نظیر جغرافیا و گردشگری در مجموعه هایی مانند علوم محیطی اعلام می دارد و خواستار ابقا در زیر مجموعه دانشکدگان فنی است.

در ادامه این نامه آمده است: همچنین دانشجویان این دانشکده هنگام انتخاب رشته برای مقطع تحصیلات تکمیلی رشته تحصیلی خود را در قسمت رشته های فنی و مهندسی انتخاب نموده اند و بسیاری از دانشجویان دانشکده به دلیل انضمام محیط زیست با پردیس فنی آن را برای تحصیل انتخاب کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =