دستورالعمل اجرایی برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور ۱۴۰۰ ابلاغ شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اجرایی برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور ۱۴۰۰ را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اجرایی برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور ۱۴۰۰ را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

جهان‌بین در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر نقش فناوری راهیان نور در انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای تحقق راه‌کنش پنجم از بسته کاری «ارتقای تربیت اخلاقی، فرهنگی و هویتی» سند تحول و تعالی دانشگاه و براساس مصوبات جدید قرارگاه مرکزی شهید علم الهدی و با شعار «دانشجویان مکتب سلیمانی» معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعزام راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب کشور را پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، در دستورکار قرار داده است.

بر اساس این دستورالعمل؛ واحدها و مراکز دانشگاهی باید اقدامات اجرایی ازجمله اطلاع‌رسانی گسترده به دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف برای حضور حداکثری دانشجویان علاقمند، ارائه گزارش تکمیلی از اقدامات انجام‌شده به معاونت فرهنگی و دانشجویی، برگزاری مراسم افتتاحیه شامل حضور در مزار شهیدان و تجدید بیعت با آرمان های آنها و... انجام دهند.

در این دستورالعمل تأکید شده است: رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا در تمامی مراحل اردو الزامی بوده و ثبت‌نام فقط از دانشجویانی به عمل خواهد آمد که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده و دارای کارت واکسن باشند.

در این دستورالعمل آمده غیبت دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی راهیان نور موجه خواهد بود. 

لازم است مشخصات کامل زائران در سامانه جامع قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی به نشانی http://rahnoor.ir می بایست توسط خود زائر و یا بسیج دانشجویی وارد شود و لیست نهایی پس از دریافت از سامانه باید قبل از اعزام توسط بسیج دانشجویی به واحد دانشگاهی تحویل داده شود.

بر اساس این دستورالعمل؛ کمک همه‌جانبه رؤسا و معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور درخصوص هر چه باشکوه‌تر این اردوها مطابق با ضوابط ستاد مرکزی راهیان نور کشور مورد انتظار است. 

در این دستورالعمل به موارد دیگری ازجمله شرایط و تعداد نفرات ثبت‌نامی و اقدامات واحدها برای برگزاری این اردوها و... اشاره شده که به تفصیل در اختیار واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =