نقدهایی که به فیلم نمور می‌شود اصولی نیست + فیلم

بازیگر فیلم نمور گفت: اصولا نقد امری تخصصی است و من تخصص این کار را ندارم. اما خب گاهی اوقات سلیقه نقش زیادی در نقد دارد یعنی آدم‌ها سلیقه خودشان را مطرح می‌کنند تا اینکه بخواهند از روی اصول نقد کنند.

سمیرا حسن پور بازیگر فیلم نمور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره دلایل حضورش در فیلم نمور اظهار کرد: من نمی‌توانم در مورد نقشم زیاد توضیح دهم چرا که داستان لو می‌رود اما می‌توانم بگویم سر و شکل نقش به گونه‌ای بود که چالش‌های خوبی برای من داشت هم اینکه نفشی را بازی می‌کردم که بزرگ‌تر از سنی واقعی من بود و چیزهایی را تجربه می‌کردم که تا به حال در زندگی شخصی‌ام تجربه نکرده بودم و به طور کلی جغرافیای این زن و اتفاقاتی که برایش در فیلم رخ می‌دهد چالش‌هایی بود که دوست داشتم آن را بازی کنم.

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین دلیلم برای حضور در نمور همراهی دوستانم بود

حسن پور درباره نقدهای صورت گرفته به فیلم نیز گفت: خب چه بگویم نقد است دیگر برخی از آنها منصفانه است و برخی دیگر غیر منصفانه. اصولا نقد امری تخصصی است و من تخصص این کار را ندارم. اما خب گاهی اوقات سلیقه نقش زیادی در نقد دارد یعنی آدم‌ها سلیقه خودشان را مطرح می‌کنند تا اینکه بخواهند از روی اصول نقد کنند.

بازیگر فیلم نمور در پاسخ به این سوال که بازخوردها نسبت به فیلم‌تان چطور بود، گفت: به طور کلی می‌توانم بگویم که بازخوردها خوب بود اما خب مانند سایر فیلم‌ها، عده‌ای این فیلم را دوست داشتند و عده‌ای نه.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی نمور به کارگردانی داود بیدل و با بازی محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان افشار، باربد بابایی و سمیرا حسن پور یکی از فیلم‌های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر است.

فیلم سینمایی نمور یکی از آثار حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر است که داود بیدل را در مقام کارگردان دارد.  یاسر جعفری تهیه کننده نمور است و داستان آن آنطور که تصاویر فیلم بر می آید حول یک اتفاق اجتماعی می‌گذرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =