میرزاپور: فولاد باید جور استقلال و پرسپولیس در آسیا را بکشد

بازیکن اسبق فولاد خوزستان با ارزیابی مثبت از عملکرد این تیم مقابل الغرافه می‌گوید این نماینده فوتبال کشورمان شایسته صعود از گروه است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ابراهیم میرزاپور که خودش سابقه حضور در فولاد خوزستان را دارد در مورد دیدار این تیم مقابل الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا که با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت، به خبرنگار ما گفت: درست است که بازی مساوی شد اما در این نمایشی که من دیدم فولاد می‌توانست با اختلاف دو سه گل الغرافه را از پیش رو بردارد و واقعا حیف شد که بچه‌ها از موقعیت‌های خود استفاده نکردند. به هر حال بازی اول بود و نمی‌توان خیلی هم خرده گرفت. انشاالله در بازی‌های بعدی و با دقت عمل بیشتر می‌توانند به پیروزی برسند. به نظر من فولاد تیم خوبی دارد و شایسته صعود از گروهش است.

او به شناخت استراماچونی از تیم‌های ایرانی به واسطه حضورش در استقلال اشاره کرد و ادامه داد: به هر حال استراماچونی سبک فوتبال را می‌دانست چون سابقه حضور در ایران را دارد و به خاطر همین هم دفاع در دستور کار تیمش بود زیرا راهی جز بازی تدافعی نداشتند و به همین خاطر جلوی مهاجمان فولاد ایستادگی کردند و در نهایت به نتیجه این سبک بازی یعنی تساوی رسیدند.

دروازه‌بان سابق فولاد در مورد عملکرد دروازه‌بان این تیم عنوان کرد: همین که دروازه بسته ماند خودش خیلی نکته مثبتی است. کلین شیت همیشه برای گلرها لذت بخش است و من به عنوان یک دروازه‌بان شیرینی این موضوع را کاملا حس کرده‌ام.

میرزاپور در پایان یادآور شد: امیدوارم نماینده کشورمان فولاد خوزستان از گروهش صعود کند. امسال استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان حضور ندارند و به نظرم فولاد باید جورشان را بکشد. انشاالله که با کمک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیریت کارخانه فولاد و همدلی بچه‌ها در ادامه راه اتفاقات خوبی برای این نماینده فوتبال خوزستان رخ بدهد.

کد خبر: 1135919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =