جنجال نقل و انتقالاتی سرخ‌ها/ ستاره‌های آبی در رادار گل‌محمدی!

با نزدیک شدن به پایان لیگ بیست و یکم، یحیی گل محمدی برای رهایی از فشار هواداران و بازگرداندن اعتبار خود، در صدد جذب چند لژیونر نام آشنا و بازیکنان با کیفیت لیگ بر آمده است.

 به گزارش دبل استار، خرید های عجیب و ناموفق یحیی گل محمدی، به زعم هواداران پرسپولیس یکی از عوامل ناکامی این تیم در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود. جذب لژیونر گرانقیمت و خارجی های بی کیفیت نیز، به جز هزینه گزاف برای باشگاه، عایده دیکری برای سرخپوشان نداشته است.
با نزدیک شدن به پایان لیگ بیست و یکم، یحیی گل محمدی برای رهایی از فشار هواداران و بازگرداندن اعتبار خود، در صدد جذب چند لژیونر نام آشنا و بازیکنان با کیفیت لیگ بر آمده است.
 حضور بازیکنانی مانند شهباززاده، نورافکن و زکی پور که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارند، از نکات جالب توجه لیست خرید یحیی گل محمدی برای لیگ بیست و دوم است. 
 در سوی مقابل اما، استقلال در طول سالهای اخیر در پرورش بازیکنان با استعداد و جوان  موفق تر از رقیب سنتی خود عمل کرده است، اگر بحث جوانگرایی در کشور ما نزدیک به شعار بوده، اما استقلال  در حوزه جوانگرایی، پرورش یا معرفی بازیکنان جوان و مستعد پیشرو بوده است. تک تک مربیان استقلال از منصوریان، شفر و استراماچونی گرفته تا فرهاد مجیدی، علاقه خاصی به میدان دادن به بازیکنان جوان داشته اند. با وجود اینکه در دوران هر کدام از مربیان نامبرده، استقلال گلچینی از بهترین بازیکنان بزرگسال را در اختیار داشته اما میدان دادن به جوانان با استعداد کم نام و نشان همیشه وجود داشته است، موضوعی بسیار مهمی کمتر در باشگاه پرسپولیس مورد توجه قرار گرفته است.
استقلال در این مدت رویه ای مثبت را در مورد استفاده از جوانان بکار گرفته است و نشان داده که اگر در تیم استقلال خوب باشی و بی حاشیه و پا به پای دیگر بازیکنان بجنگی، حتما دیده می شوی، قائدی، نورافکن، صیادمنش، رابط، خاقانی، آذری، طاهرخانی و حسین زاده از جمله جوانانی بودند که در ادوار  مختلف با میدان دادن در استقلال رشد کردند تا جایی که تعدادی از آن ها به واسطه حضور در استقلال توانستند نامی برای خود دست و پا کنند و با قراردادهای مالی مناسب راهی تیم های دیگر در لیگ داخلی شوند و یا لژیونر شوند و یا به مانند خاقانی، غلامی و حسین زاده در استقلال بمانند و از بهترین ها باشند.

رضا بلوچی

کد خبر: 1142052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      1 0
      با سلام به همه پرسپولیسی ها من یه شخص بی طرف هستم اما امسال دیدم چطور در حق بعضی تیمها ظلم شد به خصوص پرسپولیس با این همه فشارهای مستقیم و غیر مستقیم به نظر من بازهم پرسپولیس قهرمانه اما نکته مهم اینه که تیمهای فلزی واهنی تیشه به ریشه فوتبال میزنن وپول بیت المال رو نابود میکنن ای کاش خصوصی سازی فقط برای سرخابی ها نباشه وتیمهای اهنی هم خصوصی بشن تا عدالت برقرار بشه وگرنه خصوصی سازی تعداد اندک بی فایده ونتیجه خوبی برای فوتبال ایران نداره