خداحافظی خاص کاپیتان پرسپولیس با مستطیل سبز

در صورت هماهنگی‌های لازم، بازی خداحافظی جالبی برای سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شد که سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم دیگر در قامت بازیکن در زمین فوتبال حضور نخواهد داشت و قرار است به زودی او به عضویت کادر فنی سرخ‌پوشان دربیاید. این موضوع البته قرار است طی یکی دو روز آینده و پس از عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با سیدجلال حسینی به عنوان عضو کادر فنی رسمی شود.

بیشتر بخوانید

 گمانه‌زنی‌ها از احتمال جدایی هنانوف از پرسپولیس

پیش از این قرار بود روز شنبه (دیروز) سیدجلال حسینی در یک نشست خبری از فوتبال خداحافظی کند اما بنابه دلایلی این کنفرانس لغو شد و کاپیتان پرسپولیس تصمیم گرفته تا با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فوتبال به صورت رسمی خداحافظی کند.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان سیدجلال است و به احتمال فراوان این بازی پیش از آغاز لیگ بیست و دوم برگزار خواهد شد.

در صورت فراهم شدن شرایط، تیم پرسپولیس در این دیدار خاص به مصاف ملوان انزلی می‌رود. سیدجلال حسینی فوتبال رسمی خود را از ملوان آغاز کرد و دوران افتخارآمیز از این تیم شمالی آغاز گردید. 

در این بازی که به احتمال زیاد کمتر از 90 دقیقه خواهد بود سیدجلال حسینی در نیمه اول با پیراهن ملوان بازی خواهد کرد و در نیمه دوم با لباس پرسپولیس را خواهد پوشید تا در نهایت در میان استقبال هم‌بازیان و دوستان و همچنین حضور هواداران در ورزشگاه به صورت رسمی از دوران بازیگری فوتبال خداحافظی کند. این برنامه‌ای است که باشگاه پرسپولیس به دنبال اجرای آن است و باید دید که این تصمیم عملی خواهد شد یا نه. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1145655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =