تغییر اسکوچیچ خواست دلالی بود که او را آورد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دلالانی که اسکوچیچ را به تیم ملی فوتبال آوردند قصد برکناری اش را داشتند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهزاد دادش زاده پیشکسوت فوتبال درباره ابقای اسکوچیچ گفت: متاسفانه دلالانی که اسکوچیچ را به تیم ملی آوردند می‌خواستند زیر آب این مربی را بزنند و باعث برکناری اش شوند. به هر حال پشت پرده‌هایی در  فوتبال وجود دارد که این اتفاقات را رقم زده است.

داداش زاده گفت: اسکوچیچ کار خاصی برای تیم ملی فوتبال انجام نداد و فقط مدیریت کرد . او تاکتیک و سیستمی را تغییر نداد و همان تفکرات قبلی در تیم ملی اجرا می‌شود. به هر حال موفقیت تیم ملی مهم است و اینکه باید در جام جهانی بدرخشیم نه اینکه عقب بمانیم.

پیشکسوت فوتبال درباره وتو تصمیم کمیته فنی از سوی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در همه جای دنیا کمیته فنی حرف اول را می‌زند، اما به قول علی پروین، کمیته فنی در ایران  کشک است. واقعا این موضوع حقیقت دارد و همه تیم‌ها کمیته فنی دارند، اما آن‌ها   نقشی ندارند. البته  برکنار کردن اسکوچیچ در این مقطع زمانی کار درستی نبود، اما با اعتبار کمیته فنی هم  بازی کردند.

دادش زاده درباره دو دستگی و اختلاف بین ملی پوشان تیم ملی فوتبال گفت: در خانواده همیشه درگیری وجود دارد، اما باید بزرگتر خانواده این اختلافات را حل کند که متاسفانه  بزرگی در فدراسیون فوتبال و تیم ملی وجود ندارد تا به این حاشیه‌ها پایان بدهد. البته بازیکنان تیم ملی حرفه‌ای هستند و سعی می‌کنند همدلی خود را حفظ کنند تا در جام جهانی با مشکل مواجه نشوند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به هر حال ریسک کردم و هدایت این تیم شمالی را برعهده گرفتم. البته جایگاه داماش اینجا نیست و باید در  لیگ برتر فوتبال حضور داشته باشد. به نظرم اشتباه مالکان قدیم به این تیم شمالی ضربه زد. ما قصد داریم که این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم. در بازی قبلی حدود ۶ هزار هوادار به استادیوم آمده بودند، در حالی که برخی از تیم‌های لیگ برتری همین تعداد تماشاگر هم ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =