ابراهیمی: اسکوچیچ از همان ابتدا هم ضعیف بود

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: دراگان اسکوچیچ از همان ابتدا هم ضعیف بود اما به هر حال نتایج خوبی گرفت. کسی که قرار است سرمربی بماند را چرا اینقدر بالا و پایین می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی، با اشاره به ادامه شایعات درباره ماندن یا رفتن دراگان اسکوچیچ از رأس کادر فنی تیم ملی ایران گفت: هر غیر ممکن دیگری هم که شایعه شود دیگر نباید تعجب کرد. واقعا طنز سیاه است اگر بخواهیم به این مسائل بپردازیم. بعضی اوقات فکر می‌کنم در خوابی عمیق هستیم که متأسفانه در واقعیت تعبیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تغییر اسکوچیچ خواست دلالی بود که او را آورد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: دراگان اسکوچیچ از همان ابتدا هم ضعیف بود اما به هر حال نتایج خوبی گرفت. کسی که قرار است سرمربی بماند را چرا اینقدر بالا و پایین می‌کنیم. اگر شخصیت مربی برای خودش و دیگران مهم نیست حداقل به فکر جایگاه او باشیم. هر مربی در جهان آرزو می‌کند روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی بنشیند اما آقایان کاری کردند که تمام علاقمندان به فوتبال هم دیگر تمایلی به دنبال کردن مسائل ندارند.

ابراهیمی درباره عملکرد میرشاد ماجدی تاکید کرد: با او همکلام شدم. او از خانواده فوتبال است اما نکته اینجاست که باید تصمیمات قاطعانه‌ای بگیرد. روی تصمیمات هم پافشاری کند. نباید با هر فشاری بخواهد سرنوشت تیم ملی ایران را در مهم‌ترین تورنمنت دستخوش تغییر کند.

وی درباره دخالت چند تن از بازیکنان تیم ملی ایران در مسائل مرتبط با انتخاب سرمربی گفت: این موضوع باز هم ضعف مدیریتی را نشان می‌دهد. چرا بازیکن باید خودش را در جایگاهی فراتر از امور فنی احساس کند. قطعا نقش مدیریت در این مسائل اهمیت زیادی دارد. شخصیت سرمربی تیم ملی زیر سوال رفته است و واقعا این اتفاق خوبی نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازگشت مهدی تاج به عرصه انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: برایم غیر قابل درک است او چطور جرأت کرده است بدون هیچ شفافیتی دوباره برگردد. مهدی تاج دوران خوبی نداشته و ابهامات خیلی زیادی از خود به جای گذاشته است. واقعا حضورش برایم عجیب است و آن را درک نمی‌کنم. مگر می‌شود کسی که ننگین‌ترین قراردادهای خارجی را بسته و کوهی از بدهی را به جا گذاشته است بار دیگر به جایگاه قبلی چنگ بیاندازد تا آن را بخواهد به دست بیاورد.

ابراهیمی که سابقه نشستن روی نیمکت پرسپولیس را نیز دارد درباره روند جذب بازیکن این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی خاطرنشان کرد: به هر حال هر تغییری باید با تصمیم مستقیم سرمربی پرسپولیس باشد. من در جریان جزئیات این باشگاه نیستم اما مهم این است یحیی گل محمدی از عملکرد مدیریت راضی باشد. نمی‌توان بدون اطلاع از دیدگاه‌های فنی سرمربی تیم بازیکن گرفت. امیدوار هستم پرسپولیس بتواند نقاط ضعف خود در خط دفاع و هافبک را برطرف کند. این تیم در صورت جبران مشکلات تاکتیکی در میانه میدان باز هم می‌تواند حرف اول ایران و آسیا را بزند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1148304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =