فرآیند پرداخت وام مسکن روستایی

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: به دنبال ارجاع دستورالعمل پرداخت تسهیلات ساخت مسکن روستایی، توزیع استانی و تعیین بانک‌های عامل انجام می‌شود که ممکن است یکی دو روز زمان ببرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مجید جودی اظهار کرد: از روز دوشنبه ۱۴ شهریورماه ضوابط پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به ۹ بانک مربوطه اعلام شد که در مرحله‌ی بعد باید بانک‌ها این بخشنامه را به استان‌ها ابلاغ کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که دستورالعمل ارجاعی به اضافه توزیع استانی به بانک‌ها اعلام شده است بانک‌های عامل باید به واحدهای استانی خود سهمیه‌ها را اعلام کنند. این فرآیند احتمالا یکی دو روز طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

ابلاغ ضوابط پرداخت تسهیلات مسکن روستایی سال ۱۴۰۱

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: خوشبختانه مصوبه اخیر در مقایسه با دوره‌های گذشته سریع‌تر به بانک‌های عامل ابلاغ شده و انتظار داریم از هفته آینده پرداخت وام آغاز شود.

جودی درباره نحوه دریافت وام توسط متقاضیان گفت: اکثر ثبت نام‌ها صورت گرفته و پرونده‌ها تکمیل شده است. بلافاصله پس از ابلاغ استان، ما متقاضیان را به بانک‌ها معرفی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع می‌دهیم که پرونده آنها به کدام بانک ارسال شده و به آنجا بروند. در مواردی نیز به متقاضیان اعلام می‌کنیم که معرفی‌نامه را از بنیاد مسکن دریافت و به بانک مراجعه کنند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: کسانی که هنوز برای  تشکیل پرونده اقدامی نکرده‌اند برای تشکیل پرونده و درخواست وام به بنیاد مسکن منطقه خود مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1153132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =