تاکید اژه‌ای بر پیگیری جدی همه ابعاد پرونده مرحومه مهسا امینی

رئیس قوه قضاییه بر پیگیری جدی همه ابعاد پرونده فوت مرحومه مهسا امینی تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قضایی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحومه مهسا امینی افزود: در روزهای اخیر این دخترخانم 22ساله به رحمت خدا رفت که البته چگونگی فوت وی در دست بررسی است و همدردی بسیار فراگیر و دلسوزانه ای با خانواده این مرحومه شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش پلیس در مورد حادثه رخ داده برای مهسا امینی

وی گفت : مردم ، مسئولین ، قوه قضاییه ، قوه مجریه ، قوه مقننه وسایر دستگاه ها با این خانواده همدردی کردند و البته پیگیری این پرونده ادامه دارد

محسنی‌اژه‌ای افزود: وظیفه قوه قضاییه و برخی از مسئولین دیگر این است که موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم که چه اتفاقاتی رخ داده و این خانم فوت کرده است.

وی ادامه داد: از لحظه اطلاع از وقوع فوت این خانم قوه قضاییه با جدیت در کار پیگیری مسئله است و تاکید شده ابعاد پرونده با دقت و موشکافانه بررسی شود. ضمن این که پزشکی قانونی هم در حال پیگیری است و همه اقدامات اولیه از جمله نمونه برداری از پیکر این خانم و ارسال به آزمایشگاه انجام شده که باید منتظر نتیجه آزمایشات باشیم.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: با دادستان تهران صحبت کرده ام که موضوع از نقطه تذکر به این خانم و هدایت وی به محل دیگر به صورت ویژه بررسی کند و همه دوربین های عمومی و خصوصی مکان های مورد تردد بررسی شود.

محسنی اژه ای افزود: به خانواده خانم امینی اطمینان می دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری شود و نتیجه تحقیقات براساس حق و موازین اعلام خواهد شد ضمن این که هیچ ملاحظه ای هم در این خصوص نخواهیم داشت.

کد خبر: 1154077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =