جزئیات نرخ غذای دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی/ واحد ارومیه گران‌ قیمت‌ترین سلف را دارد

نرخ غذای دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بازه متفاوتی دارد. ارزان‌ترین آن مربوط به خورش بدون برنج در واحد خوراسگان با قیمت ۱۳هزار تومان است. غذای دانشجویی ۷۰ هزار تومانی نیز، سلف واحد ارومیه را به گران‌قیمت‌ترین سلف دانشگاه آزاد تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آغاز سال تحصیلی جدید همواره با دغدغه دانشجویان درباره موضوعاتی مثل خدمات رفاهی دانشگاه‌ها از جمله بازگشایی سلف، خوابگاه و اعلام نرخ غذای دانشجویی همراه بوده‌است. امسال معاونت فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علی‌رغم سنوات گذشته، از قیمت‌گذاری و تعیین حداقل و حداکثر قیمت غذای دانشجویی خودداری کرد اما معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای بر تفویض اختیار تصمیم‌گیری در خصوص واگذاری بوفه‌های دانشجویی، رستوران‌ها، سلف سرویس واحدها به کمیسیون معاملات هر استان تاکید کرد؛ اقدامی که به گفته دانشجویان موجب افزایش بی‌رویه قیمت غذای دانشجویی در سراسر کشور شده‌ است.

اکنون و پس از فراز و فرودهای فراوان، نرخ غذای دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بازه متفاوتی دارد. ارزان‌ترین آن مربوط به خورش بدون برنج در واحد خوراسگان با قیمت ۱۳هزار تومان است. غذای دانشجویی  ۷۰ هزار تومانی نیز، سلف واحد ارومیه را به گران‌قیمت‌ترین سلف دانشگاه آزاد تبدیل کرده است. البته براساس شنیده‌های خبرنگار ایسکانیوز، مسئولین دانشگاه آزاد واحد ارومیه نسبت به کاهش قیمت‌ها در روزهای آینده قول مساعد داده‌اند.

دانشجویان در برخی نقاط خبر مانند بوشهر همچنان از عدم بازگشایی سلف خبر می‌دهند. همچنین، یکی از دانشجویان واحد شیراز نیز به خبرنگار ایسکانیوز گفته است که سلف به محل ثبت‌نام دانشگاه تبدیل شده و قرار است که پس از پایان روند ثبت‌نام، سلف فعالیت خود را آغاز کند. راه‌اندازی سلف واحد رشت نیز با بیش از یک ماه تاخیر، از شنبه آینده راه‌اندازی می‌شود.

جزئیات بیشتر قیمت‌ غذای دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به شرح ذیل است:

جزئیات نرخ غذای دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی/ واحد ارومیه گران‌ قیمت‌ترین سلف را دارد

انتهای خبر/

کد خبر: 1157287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =