چشم‌بندی سریالی با ژانر ملودرام اجتماعی/ طنازان معروف دوباره به تلویزیون بازگشتند

«چشم‌بندی» سریال طنزی است به کارگردانی شاهد احمدلو و امیر ابیلی و تهیه کنندگی سلیم ثنائی که از روز جمعه، ۹ دی ۱۴۰۱ پخش آن از شبکه ۳ سیما آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، از زمان پخش سریال‌های طنز نود شبی و روزگار پخش سریال‌هایی همچون شب‌های برره، پاورچین، زیر آسمان شهر و غیره چند سالی است که می‌گذرد و جای خالی آنها در تلویزیون بسیار احساس می‌شود.

سریال‌هایی که می‌توانست مردم را برای ساعتی هم که شده شاد نگه دارد و باعث شود حتی برای دقایقی خستگی‌های روزانه و غم و غصه‌شان را فراموش کنند و فارغ از هر گونه مشکلی کمی لبخند به لب‌هایشان جاری شود.

تمام رخ سریالی با موضوع وطن‌فروشی / روایتی از تروریسم اقتصادی

حالا بعد از مدتی، شبکه سه تدارکی دیده برای پخش سریالی طنز با نام چشم‌بندی، سریالی که باعث حضور دوباره طنازان به تلویزیون شده که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم:

«چشم‌بندی» سریال طنزی است به کارگردانی شاهد احمدلو و امیر ابیلی و تهیه‌کنندگی سلیم ثنائی که از روز جمعه، ۹ دی ۱۴۰۱ پخش آن از شبکه ۳ سیما آغاز شده است.

داستان سریال چشم‌بندی چیست؟

چشم بندی داستان کارخانه ای را روایت می‌کند که دچار حریق شده است و افرادی درگیر این ماجرا شده‌اند. این سریال در ژانر کمدی ساخته شده است و محصول سال ۱۴۰۰ است.

چشم‌بندی

بازیگران سریال چشم‌بندی چه کسانی هستند؟

حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قائدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، شقایق فتاحی، مجید علیزاده، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و امید روحانی در این سریال نقش آفرینی می کنند.

ساعت پخش و بازپخش سریال چشم‌بندی

این سریال هر شب ساعت ۲۰ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود و ساعت ۹:۳۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد شاهد بازپخش آن هستیم.

شاهد احمدلو، کارگردان

شاهد احمدلو از هنرمندانی است که در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت دارد. او متولد سال ۱۳۵۳ در تهران است. اولین فیلمی که او در آن ایفای نقش کرد در سال ۱۳۶۷ و فیلم سرب بود. از جمله فیلم‌های این بازیگر می توان طاقباز، اکباتان، گشت ویژه و باج خود را اشاره کرد .بد نیست بدانید پدر او، محمدولی احمدلو از بازیگران قدیمی است.

شاهد احمدلو تاکنون موفق به ساخت دو فیلم بلند سینمایی شده که اثر اولیه او (چند می‌گیری گریه کنی) است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =