کدام سینماها میزبان جشنواره فیلم فجر می‌شوند؟

دبیر انجمن سینماداران گفت: اسامی سینماهایی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کردند به دفتر جشنواره ارائه شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمد صابری دبیر انجمن سینماداران درباره اعلام آمادگی سالن‌های سینمایی برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به مهر گفت: اکثر سینماهایی که در دوره‌های گذشته جشنواره فیلم فجر حضور داشتند، بعد از انتشار فراخوان آمادگی خود را برای حضور در این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کرده و لیست سالن‌های سینما به دفتر جشنواره ارائه شده است.

سینماتیکت از بلیت‌فروشی جشنواره فجر محروم می‌شود

وی ادامه داد: به زودی با بررسی سینماهای موردنظر، اسامی از سوی دبیرخانه اعلام می‌شود. البته این را هم باید بگویم که سالن‌های سینمایی باید از امکانات و تجهیزات مناسب برای نمایش فیلم‌ها برخوردار باشند.

دبیر انجمن سینماداران با اشاره به اکران فیلم‌های جدید در سینماها بیان کرد: در حال حاضر با ادامه نمایش «بخارست» و شروع اکران فیلم‌هایی چون «چپ راست» و «ملاقات خصوصی» استقبال خوبی از سینماها شده است و امیدواریم این اتفاق همچنان ادامه داشته باشد.

صابری در پایان گفت: اینکه مردم تا چه اندازه در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر از فیلم‌ها استقبال کنند بستگی به این دارد که چه فیلم‌هایی در این دوره از جشنواره حضور پیدا خواهند کرد که البته تا امروز لیست فیلم‌های حاضر در این دوره ارائه نشده است، امیدوارم با برگزاری جشنواره سینماها بتوانند با استقبال مخاطبان مواجه شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =