حذف تعطیلی مدارس در پنجشنبه‌ها

طرح جبران یادگیری، پنج‌شنبه‌ها به‌صورت آزمایشی در تعدادی از مدارس اجرا خواهد شد و اگر نتایج مطلوب بود به سایر مدارس هم تعمیم داده می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مسعود بهرامی در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان‌ تهران با تاکید بر اثربخشی بیشتر آموزش حضوری نسبت به مجازی اظهار کرد: در دوره آموزش غیرحضوری کرونا شاهد افت میانگین نمرات دانش‌آموزان بودیم اما براساس آمار امتحانات نهایی پایه دوازدهم در سال ۱۴۰۰ طی یک ماه آموزش حضوری نمرات به مقدار قابل توجهی افزایش یافت.

مدارس و دانشگاه‌های تهران تا آخرهفته غیرحضوری شد

وی ادامه داد: گواه دیگر برای تاثیر آموزش حضوری، شهرستان فیروزکوه است که به واسطه میزان تعطیلی کمتر رتبه اول امتحانات نهایی را در استان کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص راهکارهای جبران یادگیری افزود: استفاده از ظرفیت پنج‌شنبه‌ها برای برگزاری کلاس‌های جبرانی در درس‌هایی که به تشخیص شورای مدرسه نیاز به تقویت و تکمیل فرآیند آموزش داشته باشند، به کمک نیروهای جهادی، اولیا و حتی سرانه دولتی با تصویب شورای آموزش و پرورش و همچنین گسترش شبکه شاد و آموزش‌های تلفیقی می‌تواند تعطیلی‌های اخیر آموزش حضوری را جبران کند.

شایان ذکر است؛ مقرر گردید طرح جبران یادگیری در پنج‌شنبه‌ها به‌صورت آزمایشی در تعدادی از مدارس اجرا شود و اگر نتایج مطلوب بود به سایر مدارس هم تعمیم داده شود.

شرکت در این کلاس‌های جبرانی اجباری نیست و تنها در صورت تصویب شورای آموزشی مدرسه و رضایت والدین قابل برگزار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =