حزب‌الله: خارج منتظر است که لبنان تسلیم شدن کامل خود را اعلام کنند

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که تنها راه برای نجات این کشور این است که لبنانی‌ها برای یافتن راه حل مشکلاتشان مذاکره کنند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: ما با یک وضعیت داخلی سخت روبرو هستیم و مرحله‌ای که در آن به سر می‌بریم نیاز دارد که عقل خود را به کار گیریم و گفت‌وگو کنیم. درست است که مشکل ما ابعاد داخلی دارد؛ اما ابعاد خارجی هم دارد. من تعجب می‌کنم که برخی طرف‌ها، احزاب و رهبران منتظر راه حلی از خارج هستند. کدام خارج؟ خارجی که این مشکلات را به وجود آورده است. آیا این چیزی است که این مشکلات را حل خواهد کرد؟ این خارج منتظر است که لبنان و لبنانی‌ها تسلیم شدن کامل خود را اعلام کنند تا آن‌ها شروطشان را اعمال کنند. آیا این مشکل را حل می‌کند؟

حزب‌الله: تحریم‌های آمریکا علیه لبنان کمتر از جنگ نظامی نیست

وی تأکید کرد: تنها راه برای نجات کشور این است که لبنانی‌ها برای یافتن راه حل مشکلاتشان چه سیاسی چه اقتصادی و چه معیشتی دیدار و گفت‌وگو داشته باشند. آن‌ها قادر به حل مشکلاتشان هستند؛ اما شرط این مساله این است که خارج و وعده‌های آن را فراموش کنند و به نقاط ضعفی توجه کنند که دشمن تلاش می‌کند آن را در کشور، سیاست‌ها و اولویت‌های ما ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =