آنها مرا دوست داشتند، فیلمی بر اساس واقعیت / خودم منتقد شماره یک فیلمم هستم

بازیگر فیلم آنها مرا دوست داشتند گفت: نمی‌گوییم که فیلم بسیار خوبی ساخته‌ایم و ما خود منتقد شماره یک فیلممان هستیم.

ایرج رحمانی بازیگر و مجری طرح فیلم آنها مرا دوست داشتند، از آثار به نمایش درآمده در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره ایده اصلی شکل‌گیری قصه اظهار  کرد: قصه کاملا واقعی است و بر اساس اتفاقاتی است که در شهر تهران در حال رخ دادن است. نیمی از پلان های این فیلم مستند بوده یعنی آدم‌هایی هستند که در واقعیت وجود دارند.

اسماعیلی: آنها مرا دوست داشتند اولین تجربه حضورم در سینماست

وی ادامه داد: شاید روایت تصویری ما آن گونه که در فیلم می بینیم درست درنیامده باشد اما چنین اتفاقاتی در واقعیت رخ می‌دهد. ما در تهران خرید و فروش فرزند داریم، در یک فضای علنی مواد مخدر استعمال می‌شود.

نگارش این فیلمنامه دو سال به طول انجامید و ۱۱ بار توسط محمدرضا رحمانی بازنویسی شد که در نهایت آن چیزی شد که بر روی پرده به نمایش درآمد.

هیچ فیلمی صد در صد خوب نیست و ما نیز نمی‌توانیم بگوییم که فیلم بسیار خوبی ساخته‌ایم و ما خود منتقد شماره یک فیلممان هستیم. ولی در نهایت در سینمایی که وجود دارد با بضاعت کم و با تعداد جلسات فیلمبرداری بسیار کم چیز بهتری نمی توانست در بیاید.

تخصص ما در پیش تولید زیاد و جلسات فیلمبرداری کم است چرا که ما در بخش خصوصی کار می‌کنیم و یک روز فیلمبرداری معادل ۲۰۰ میلیون تومان هزینه است و از آنجایی که به جایی وصل نیستیم مجبوریم هزینه‌های خود را تا آنجا که ممکن است کاهش دهیم.

وی در پایان با اشاره به بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کردند، عنوان کرد: ۸۰ درصدی بازیگران سینمای ایران به دفتر من آمدند و در مورد بازی در این فیلم با هم به گفت‌وگو نشستیم ولی تا کنون به هیچ بازیگری دستمزد میلیاردی نداده‌ام اما درخواست‌هایی که از جانب آنان دریافت می‌کردم بسیار عجیب و غریب بود. برای همین از بازیگران کار استفاده کردم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =