بیانیه صنعت نفت آبادان در واکنش به اظهارات میثاقی

باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص اطلاعات ارائه شده توسط محمد میثاقی در برنامه فوتبال اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر، مجری برنامه فوتبال برتر در خصوص نفت آبادان صحبت‌هایی کرد که با واکنش این باشگاه روبر شد. در همین رابطه این باشگاه بیانیه‌ای در این خصوص صادر کرد:‌

بسمه تعالی

در پی اظهارات نادرست، تحریک آمیز، خلاف واقع و غیر اخلاقی مجری برنامه زنده تلوزیونی «فوتبال برتر در مورخ دوشنبه شب ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ، مبنی بر وجود دلالی در جذب بازیکنان خارجی تیم صنعت نفت آبادان، مطالب ذیل جهت تنویر افکار عمومی  به اطلاع مردم شریف و فوتبال شناس ایران به ویژه هواداران عزیز آبادانی ارائه می‌گردد:

در حال حاضر ۳ بازیکن و ۲ مربی خارجی عضو تیم صنعت نفت آبادان می‌باشد که قرار است یک بازیکن خارجی دیگر نیز درصورت حل مشکلات مربوط به ویزای ورود به کشوربه این مجموعه اضافه شود که مجموع دستمزد این ۵+۱ نفر به علاوه شیروالدین بابائف بازیکن خارجی جدا شده در نیم فصل اول (به دلیل مصدومیت) جمعاً به ۲۹۷ هزار دلار خواهد رسید.

خمز: جایگاه صنعت نفت آبادان مرا متعجب کرد

اولویت اول در تنظیم قرارداد با این بازیکنان و مربیان خارجی ایجاد تعهد در حد توان مالی مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان می‌باشد. وگرنه امضای قراردادهای نجومی و ایجاد تعهدات مالی چند صد هزار و چندین میلیون دلاری خارج از توان مالی با بازیکنان و مربیان بی‌کیفیت خارجی و تبعات ناشی از آن در مجامع بین المللی بسیار ساده و اغوا کننده است.

دومین اولویت؛ برآورده کردن درخواست‌های کادرفنی می‌باشد و سومین اولیت؛ انطباق کیفیت بازیکنان با آئین نامه‌های اجرایی فدراسیون و سازمان لیگ درخصوص جذب بازیکنان خارجی است.

در شرایطی که در لیگ برتر شاهد حضور بازیکنان خارجی بالای یک میلیون دلار هستیم که از نظر فنی هم با بازیکنان بسیار متوسط ایرانی می‌توان آن‌ها را مقایسه نمود اما هیچگونه نقد و اتهام و افشاگری درمورد عملکرد آن‌ها دیده نمی‌شود ولی به نظر می‌رسد تعویض بازیکن خارجی تیم صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل مس رفسنجان در مورخ یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در دقیقه ۷۳ مسابقه مذکور سندی محکم برای زدن برچسب دلالی در تیم صنعت نفت آبادان می‌شود.

امروز با پیشرفت تکنولوژی سابقه و عملکرد هر بازیکن توسط همه افراد از طریق یک جستجوی ساده در اینترنت فراهم می‌باشد. بازیکن تعویضی خارجی صنعت نفت آبدان شاروف موخیدینوف ۲۵ ساله بازیکن ملی پوش ازبکستانی، عضو تیم‌های قدرتمند پاختاکور و نسف قرشی که سابقه گل زنی به تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد می‌باشد.

شاید اگر باشگاه صنعت نفت آبادان برای خرید وی بجای مبلغی کمتر از ۵۰ هزار دلار، ۵۰۰ هزار دلار هزینه کرده بود اینگونه مورد شماتت و کم لطفی مجری محترم برنامه فوتبال برتر قرار نمی‌گرفت و همگان به تعریف و تمجید از این خریدها می‌پرداختند.

و البته دیده نشد که در همین مسابقه ۶ بازیکن زیر ۲۳ از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفتند و چندین بازیکن پرورش یافته در آکادمی این باشگاه هم اکنون در تیم‌های لیگ برتری در حال بازی و درخشش هستند. بازیکنانی که با حداقل منابع، امکانات و تجهیزات توسط بی‌ادعاترین مربیان مدیران استعدادیابی و پرورش یافته‌اند. باشگاهی که به دنبال دلالی باشد هرگز به فکر ساختن و پرورش دادن نمی‌افتد.

در هر حال مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان  از همین امروز طرح شکایت از مجری برنامه مذکور را از طریق مراجع قانونی در دستور کار خود قرارداده تا اگر ایشان که با اطمینان از وجود دلالی در باشگاه صنعت نفت آبادان سخن می‌گویند مستندات خود را جهت شفاف سازی و برخورد با مفسدان ارائه نمایند و همزمان از سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران تقاضا دارد زمان مناسب را در همان برنامه تلویزیونی جهت پاسخگویی مدیران این مؤسسه فراهم نماید.

بدیهی است کلیه اسناد ومدرک مالی درخصوص پرداخت‌های انجام شده و اصل قرارداد بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی جهت ارائه به مراجه ذی‌صلاح موجود می‌باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی فولادی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      0 0
      بجای بیانیه مردانه درزمین فوتبال پیروزی کسب کنید دلمون خونه از دست این مدیران نالایق