موسیقی در ایران باید از پایه درست شود / نبود آموزش در ذائقه شنیداری مشکل ایجاد می‌کند

آهنگساز کشورمان گفت: اوضاع موسیقی در حال حاضر چندان خوب به نظر نمی‌رسد و به نظر من مشکل اصلی از نبود تدریس موسیقی در کشور است. وقتی آموزش درستی نداشته باشیم می‌تواند در ذائقه شنیداری افراد مشکل ایجاد می‌کند.

پیام آزادی آهنگساز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیور درباره شرایط کنونی موسیقی در کشور اظهار کرد: اوضاع در حال حاضر چندان خوب به نظر نمی‌رسد و به نظر من مشکل اصلی از نبود تدریس موسیقی در کشور است. وقتی آموزش درستی نداشته باشیم این مسئله می‌تواند در ذائقه شنیداری افراد مشکل ایجاد می‌کند.

حال ناخوش موسیقی در کشور / خواننده‌ها به کپی‌برداری گرایش پیدا کرده‌اند

آزادی ادامه داد: اگر در مدارس هم بخشی برای موسیقی اختصاص داده شود و از کودکی و بچه‌ها با موسیقی آشنا شوند مطمئنا هر موسیقی را نخواهند پسندید و تشخیص موسیقی خوب از بد برایشان ساده خواهد شد.

آهنگساز کشورمان در پایان تاکید کرد که موسیقی در ایران باید از پایه درست شود.

به گزارش ایسکانیوز، پیام آزادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار پیام آزادی می‌توان به بازیگری در فیلم روزی که خواستگار آمد، فیلم قبیله من و فیلم دره شاپرک اشاره کرد.

پیام آزادی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1370 در فیلم دره شاپرک به کارگردانی فریال بهزاد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم روزی که خواستگار آمد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پیام آزادی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، شاهد احمدلو و حمیدرضا مرادی را تجربه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =