مهر ۱۴۰۲؛ آخرین مهلت صنعتی کردن آشپزخانه‌ دانشگاه‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها فرصت دارند تا مهرماه ۱۴۰۲ تجهیزات آشپزخانه‌هایشان را از سنتی به صنعتی تبدیل کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره ساماندهی آشپزخانه‌های دانشگاه‌های کشور، گفت: درصددیم تمام آشپزخانه‌های سنتی دانشگاه‌ها را به صنعتی تبدیل کنیم. 

افزایش ۲۰ درصدی وام‌های دانشجویی در سال ۱۴۰۳/ مشکل بدهی برخی از دانشگاه‌ها برطرف شده است

وی افزود: سال گذشته صندوق رفاه دانشجویان به تمام دانشگاه‌ها اعلام کرد آماده همکاری برای تبدیل آشپزخانه‌های سنتی به صنعتی است، قطعاً این طرح برای دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است و ۵۰ درصد بودجه این طرح برعهده دانشگاه‌هاست و ۵۰ درصد دیگر را صندوق رفاه تقبل می‌کند. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: در حال حاضر آشپزخانه ۱۴-۱۳ دانشگاه به صنعتی تبدیل شده،کار حدود ۱۰ دانشگاه در دست اقدام است و ۹ دانشگاه هم هنوز در این رابطه اقدامی نکرده‌اند و مشکل خاصی با این موضوع ندارند که این موضوع برای ما قابل قبول نیست و اگر این دانشگاه‌ها تا مهرماه با صندوق رفاه دانشجویان همکاری نکنند و از حالت سنتی خارج نشوند دیگر هیچ کمکی به این دانشگاه‌ها نخواهیم کرد. 

گنجی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین بعد از مهر ۱۴۰۲ اگر دانشگاهی آشپزخانه سنتی داشته باشد، باید پاسخگو باشد. ظرف چند روز گذشته سه دانشگاه تقاضا دادند که می‌خواهند آشپزخانه دانشگاه‌شان در تابستان از حالت سنتی به صنعتی تبدیل شود و بعضی از دانشگاه‌ها هم تجهیزات را خریداری کردند و منتظرند تا در تابستان بدون اینکه لطمه‌ای به ساعات غذای دانشجویان برسد تجهیزات را نصب و راه‌اندازی کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1179432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =