سردار پاکپور: مقابل ‌عناصر و گروهک‌های تروریستی محکم ایستاده‌ایم‌

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ‌در مقابل عناصر و ‌گروهک‌های تروریستی که می‌خواهند در امنیت ما خدشه وارد کنند، محکم ایستاده‌ایم.‌

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به روند تأمین امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: مؤلفه‌های زیادی از جمله اقدامات مردم‌یاری در تأمین امنیت و عمق‌بخشی به امنیت تأثیر دارد.

سردار پاکپور: دفاع از امنیت، سرما، گرما، ایام تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناسد

وی با بیان اینکه اقدامات مردم‌یاری امنیت را پایدارتر خواهد کرد، گفت: کنار این رسالت، تأمین امنیت پایدار را برای حفظ امنیت و آرامش مردم دنبال می‌کنیم، علاوه‌بر اینکه در مقابل عناصر و گروهک‌های تروریستی که می‌خواهند در امنیت ما خدشه وارد کنند، ایستاده و اقدامات عملیاتی را انجام داده و همواره در کنار مردم هستیم.

وی با بیان اینکه "سپاه همواره دغدغه مردم را دارد و با اقدامات مردم‌یاری دنبال رفع مشکلات آنان هستیم"، افزود: همیشه در همه مناطق عملیاتی و مناطقی که مسئولیت تأمین امنیت آن به سپاه واگذار شده است و مناطق محروم همچون سیستان و بلوچستان که محرومیت بالاست، محرومیت‌زدایی را به‌صورت ویژه دنبال می‌کنیم.

سردار پاکپور با یادآوری اینکه اقدامات محرومیت‌زدایی تأثیر اساسی در تأمین امنیت مناطق مرزی دارد; ابراز داشت: همچنان نوکر مردم هستیم و به این نوکری افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =