قهوه ترک، عاشقانه‌ای با روایت معمایی _ پلیسی / سریالی که نیامده حاشیه‌ساز شد

قهوه ترک جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته است که در ژانر معمایی - پلیسی ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، شبکه نمایش خانگی با عملکرد خوبی که این روزها به نمایش گذاشته توانسته مخاطبان بی‌شماری را به خود جذب کند.

یک انتقاد کوچک به سریال آکتور / زبان مخاطب فرانسوی نیست!

این شبکه تاکنون تولیدات پرشماری داشته و جدیدترین سریال آن قهوه ترک نام دارد که بالاخره پس از پشت سرگذاشتن حاشیه‌ها توانست مجوز پخش بگیرد.

قهوه ترک تمی پلیسی دارد و در آن داستانی عاشقانه در روایتی معمایی و پلیسی با محوریت مبارزه با مواد مخدر شکل گرفته‌است.

این سریال نخستین تجربه کارگردانی علیرضا امینی در شبکه نمایش خانگی است که بخش قابل توجهی از آن در ترکیه ضبط شده است و نویسندگی آن را نغمه ثمینی و محمد رضایی راد برعهده داشتند، نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال شهرزاد را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام چوپان دروغگو با ثمینی همکاری داشته است.

در این سریال حامد بهداد یکی از نقش‌های بسیار متفاوت خود را بازی کرده است. شنیده شده که این سریال شباهت‌هایی به سریال زخم کاری دارد و به خاطر ضبط سریال در ترکیه برخی محدودیت‌های زخم کاری را نیز ندارد.

قهول ترک

حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، فرید سجادی‌حسینی، پیام احمدی‌نیا، ایپک تن الجای، سلطان ساروهان و مهمت پولات از جمله بازیگران سریال «قهوه ترک» هستند.

قسمت اول سریال «قهوه ترک» » پس از پشت‌ سر گذاشتن حاشیه‌ها روز چهارشنبه، سوم خرداد به‌طور اختصاصی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

تیتراژ «قهوه ترک» قبل از آغاز پخش، باعث برخی برداشت‌ها از فضای کلی سریال شده بود که پلتفرم پخش‌کننده در توضیحی اعلام کرد، سریال «قهوه ترک» در ترکیه ضبط‌شده و هیچ‌کدام از صحنه‌های آن در ایران نبوده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «می‌شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چون ترجیح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!

اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می‌خوام!
حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می‌کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =