۱۰ هزار دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در سامانه جذب دستیار آموزشی ثبت‌نام کردند

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین روز فراخوان جذب دستیاران آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در نخستین روز فراخوان جذب دستیاران آموزشی، بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مربوطه وارد شده و ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند.

جزییات طرح «دستیار آموزشی» در دانشگاه آزاد اسلامی / ۴۰ ساعت دوره آموزشی رایگان با نظارت اساتید برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه امکان ویرایش اطلاعات تا پایان مهلت ثبت‌نام فراهم است، افزود: پس از صحت‌سنجی، ارزیابی و اولویت‌بندی، دستیاران آموزشی انتخاب خواهند شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همکاران بنده در ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، پاسخگوی سوالات دانشجویان متقاضی جذب دستیار آموزشی از طریق تماس با شماره‌های تلفن‌های ۴۴۸۶۵۲۳۳-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۲۴۵-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۶۸۶-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۱۸۹-۰۲۱ هستند.

گفتنی است ثبت نام دوره ویژه مدرسی، مختص دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز و از طریق مراجعه به سامانه ثبت‌نام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس https://bpj.iau.ir آغاز شده تا ۷ تیرماه ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1185989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهتاب نورمحمدی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      0 0
      منظور از استاد پشتیبان چی؟ یعنی من از دانشکده ای که الان دارم تحصیل می کنم استاد پشتیبانمو انتخاب کنم ؟