۱۱ پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در البرز افتتاح شد

۱۱ پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور دکتر طهرانچی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یک روزه به استان البرز، با حضور در سایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج،  سالن ورزشی چندمنظوره شهید سیدجلیل حسینی،  زمین فوتبال (چمن مصنوعی) شهید محمد اینانلو و دفتر کنسولی و دانشکده بین الملل را افتتاح کرد.

رونمایی از پوستر سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی

لازم به ذکر است سالن ورزشی چندمنظوره شهید سیدجلیل حسینی دارای ۴۷۵ مترمربع زمین ژیمناستیک و تشک کشتی و ۲۳۲ مترمربع فضا شامل رختکن و سالن شطرج است. همچنین زمین فوتبال (چمن مصنوعی) شهید محمد اینانلو در ۲ هزار مترمربع دارای ۹۰۰ مترمربع زمین چمن مصنوعی و ۱۱۰۰ مترمربع زمین بسکتبال و اسکیت است.  

دکتر طهرانچی در طی این سفر، به صورت مجازی در مراسم افتتاح مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۴ در مهرشهر (دارای ۱۳ کلاس هوشمند)،  مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۵ در نظرآباد،  مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۶ در فردیس،  مهدکودک در کرج و پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۳ در هشتگرد حضور یافت.

افتتاح فاز اول مجتمع آزمایشگاهی (آزمایشگاه های محیط زیست و غذا و دارو)،  افتتاح بیمارستان تخصصی دامپزشکی (آموزشی، پژوهشی و درمانی) و حضور در جشن ازدواج دانشجویی از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر طهرانچی به استان البرز است.  

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1188886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =