آیفون ۱۵ با تاخیر می‌آید

یکی از تحلیلگران بانک آمریکا که تا به امروز همه پیش‌بینی‌هایش در مورد گوشی‌های آیفون درست از آب درآمده، اعلام کرده که شاهد تاخیر ورود آیفون ۱۵ به بازار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ وامسی موهان، یکی از تحلیلگران بانک آمریکا با انتشار یادداشتی گفت که آیفون‌های بعدی اپل احتمالا به جای ماه سپتامبر ۲۰۲۳، در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد. موهان در ماه مارس ۲۰۲۰ یعنی حدود ۶ ماه قبل ‌از عرضه‌ سری مورد انتظار آیفون ۱۲ اعلام کرد این گوشی‌ها تا اواخر اکتبر در دسترس مشتریان قرار نخواهند گرفت.

هشدار روسیه به مقامات: آیفون را دور بیندازید

این در حالی است که تحلیلگران بانک آمریکا در سال ۲۰۲۰ گزارشی منتشر کردند که در آن پیش‌بینی شده بود آیفون‌های پرچمدار نسل پنجم به دلیل مشکلات زنجیره تامین اپل در جریان همه‌گیری کووید ۱۹ احتمالا با یک ماه تاخیر روانه بازار خواهند شد. این پیش‌بینی کاملا درست از آب درآمد و مدل پایه این گوشی در تاریخ ۲۳ اکتبر برای مشتریان ارسال شد و آیفون ۱۲ پرومکس و ۱۲ مینی هم تا ۱۳ نوامبر به بازار عرضه نشد.

موهان می‌گوید که آیفون ۱۵ هم به دلیل مشکلات مربوط به زنجیره تامین اپل با تاخیر چند هفته‌ای همراه خواهد بود.

کارشناسان معتقدند که چنین تاخیرهایی تاثیر مهمی بر وضعیت مالی غول بزرگ گوشی یعنی اپل خواهد داشت. ای شرکت همیشه اصرار داشته که آیفون‌های جدیدش را در اواخر سپتامبر راهی بازار کند و تاخیر در عرضه این گوشی‌ها که مردم در سرتاسر جهان برای خریدش سر و دست می‌شکنند و گاهی از چند شب قبل جلوی در فروشگاه‌ها صف می‌ایستند، در درآمد این شرکت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1190549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =