بورس از سایر بازارها عقب افتاده است / بی‌توجهی دولت به بازار سرمایه

کارشناس بازار سرمایه گفت: بورس از سایر بازارها عقب افتاده است؛ قیمت ها در بازار سرمایه در حال در جا زدن است و وضعیت بورس در مقایسه با سایر بازارها مناسب نیست.

قاسم محسنی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، درباره وضعیت فعلی بازار بورس اظهار کرد: بورس مدت زمان زیادی که روند افزایشی ندارد و معاملاتش با رکود همراه است و یک دلیل آن هم این است که خبرهای مثبتی در خصوص حمایت دولت در زمینه بازار سرمایه وجود ندارد. 

بیشتر بخوانید:

چرا بورس افت کرد؟/ بازار سرمایه دماسنج وضعیت اقتصادی ایران

وی با اشاره به اینکه وضعیت بازار بورس برای دولت اولویتی ندارد، افزود: نرخ خوراک هنوز از سوی دولت تعیین تکلیف نشده و اقدامات دولت سبب تقویت این شده است که دولت حاضر است به هر صورتی کسری بودجه خود را دنبال کند.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: قیمت فلزات گران‌بها در جهان کاهش پیدا کرده و نرخ ارز نیز در حال حاضر ثابت و نوسان رو به بالایی نداشته است. همه این عوامل سبب بی رغبتی سرمایه گذاران به بازار بورس شده است.

محسنی با بیان اینکه بورس از سایر بازارها عقب افتاده است، گفت: قیمت ها در بازار سرمایه در حال در جا زدن است و وضعیت بورس در مقایسه با سایر بازارها مناسب نیست.

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد: انتظار می‌رود دولت توجه بیشتری به بازار سرمایه داشته باشد و تصمیماتی بگیرد تا بازار سرمایه از وضعیت فعلی و راکد بودن خارج شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      0 1
      چاره ای جز سوزاندن پول افراد طمع کار در بورس نیست.