قیمت روز گوشی‌ دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲

دوشنبه ۶ شهریور، تغییرات قیمت گوشی موبایل در برخی برندهای پرطرفدار بازار ملموس بود اما در سایرین، سطوح قیمتی روز گذشته همچنان حفظ شده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، تغییرات قیمت گوشی موبایل در برخی مدل‌ها نسبتا ملموس بود اما در سایرین ثبات قیمتی همچنان پابرجاست.

در گروه اپل، روند باثبات قیمت در دو مدل گوشی‌های آیفون ادامه‌دار بود. به‌طوری که قیمت گوشی iPhone ۱۳ pro max و iPhone ۱۴ pro max، به ترتیب در همان سطح ۷۱ میلیون تومان و ۵۹ میلیون تومان ثابت ماندند. اما در مقابل، قیمت گوشی iPhone ۱۳ معمولی، به سطح ۳۵ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

در گروه سامسونگ، ثبات قیمت مدل S۲۲ ultra همچنان ادامه یافت و در همان سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثابت ماند. اما قیمت گوشی S۲۳ ultra که روز گذشته کاهش داشت، امروز روند افزایشی را تجربه کرد و به سطح ۴۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید. در سری اقتصادی این گروه، قیمت گوشی A۵۴، با کاهش اندکی به سطح ۱۴ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسید. قیمت گوشی A۳۴ همچنان بدون تغییر در سطح ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان باقی ماند.

قیمت روز گوشی‌های پرطرفدار دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲

در گروه شیائومی، قیمت گوشی xiaomi Mi ۱۱ ultra بدون تغییر قیمت در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان ثابت ماند و قیمت گوشی Redmi Note ۱۲ pro با کمی افرایش به سطح ۱۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، قیمت گوشی Nothing phone ۱ در سطح ۱۶میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و قیمت گوشی Nothing phone ۲ در سطح ۳۹ میلیون تومان ثابت ماندند.
 

کد خبر: 1195981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =