اولین گوشی شبیه به کیف دستی طراحی شد / تلفیقی از فناوری و مد

برای بسیاری از خانم‌ها این اتفاق رخ داده است که گوشی هوشمندشان در کیف دستی‌شان جا نمی‌شود. در این راستا، یک شرکت چینی یک گوشی تاشوی عجیب و غریب ساخته که شبیه یک کیف پول است.

 به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ شرکت فناوری چینی «آنر»، شرکت زیرمجموعه شرکت هوآوی، به تازگی از یک گوشی هوشمند تاشو رونمایی کرده است که شبیه یک کیف پول است؛ با بند شانه‌ای و طرح‌های قابل تنظیم که با کلیک یک دکمه قابل تغییر است.

هدف از طراحی گوشی مذکور این است که هر دو برند مد مانند مانند پرادا و لوئیس ویتون و همچنین غول‌های فناوری رقیب اپل و سامسونگ به سود خود دست یابند. آنر در جریان سخنرانی اصلی خود با عنوان Unfold Tomorrow در نمایشگاه فناوری ایفا در برلین، این دستگاه مفهومی را به نام Honor V Purse معرفی کرد.

این شرکت اعلام کرد که گوشی هوشمند تاشو را به عنوان یک کیف دستی پوشیدنی و مد روز تصور می‌کند که امکانات بی‌پایانی برای ابراز وجود و سبک زندگی پایدار ارائه می‌دهد. و البته هنوز برنامه‌ای برای عرضه آن در بازار آزاد وجود ندارد.

:بیشتر بخوانید

بهترین گوشی‌ها برای دانشجویان در سال ۲۰۲۳

این گوشی با ضخامت ۹ میلی‌متر با تا شدن به سمت بیرون کار می‌کند، بنابراین صفحه نمایش آن همیشه روشن و قابل مشاهده است. در امتداد یکی از ضلع‌های این صفحه نمایش یک تکه سخت‌افزاری تعبیه شده که هم روی آن یک کلید باز و بسته شدن گوشی تعبیه شده است و هم دوربین و قلاب بند کیف روی آن قرار گرفته است.

بخشی از صفحه‌نمایش که همیشه روشن است، می‌تواند تصویری را ارائه دهد که این گوشی را کاملا شبیه به یک کیف آینده‌گرا می‌کند. به طور مثال، یک تصویر با بافت چرم دارد که زنجیری از آن آویزان است و با لمس هر کدام از آویزهای زنجیر، عملکردهایی مانند ساعت و پیام جدید را می‌توان مشاهده کرد.

اولین گوشی شبیه به کیف دستی طراحی شد / تلفیقی از فناوری و مد

این گوشی دارای طیف وسیعی از لوازم جانبی است - مانند زنجیر، منگوله‌ها و پرها - که می‌توانند حرکت تلفن هوشمند را در حالی که در کنار شخص حرکت می‌کنند، دنبال کنند.

آنر گفت این دستگاه همچنین امیدی را برای مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست که نگران هدر رفتن مدهای سریع هستند، فراهم می‌کند.

برای آن دسته از افراد که دوست دارند که کیف‌شان را با لباس‌شان ست کنند، صفحه‌نمایش قابلیت تغییر دارد و سبک‌های مختلفی مانند برند «بربری» را به کاربر ارائه می‌دهد که هر روز آن را بسته به سلیقه‌شان تغییر دهند.

اولین گوشی شبیه به کیف دستی طراحی شد / تلفیقی از فناوری و مد

گفتنی است که آنر  از طراحان جدید و جدید از سرتاسر جهان دعوت کرده است تا از حسگرهای داخل گوشی برای انیمیشن و زنده کردن آنها استفاده کنند.

جورج ژائو، مدیر اجرایی آنر، گفت که Honor V Purse نشان می‌دهد که چگونه این شرکت در حال بررسی راه‌حل‌های پایدار است که خلاقیت را تقویت می‌کند و سبک زندگی فردا را شکل می‌دهد.

او افزود: کیف پول آنر وی یک مفهوم کاملا جدید، منحصر به فرد و انقلابی است؛ برخلاف هر چیزی که قبلا دیده شده است. ما معتقدیم که این گوشی هوشمند آینده است و راه را برای آینده مد و فناوری هموار خواهد کرد.

البته نمایشگر رو به بیرون در حال حاضر بسیار شکننده است، زیرا صفحه نمایش‌های تاشو فعلی هنوز نسبتاً نرم و شکننده هستند.

مشخصات کیف پول  HONOR V

رنگ‌ها: مشکی، مشکی ابریشمی، بنفش ابریشمی و طلایی

طراحی: ساختار فوق سبک ۲۳۱ گرمی با لولای تیتانیومی و صفحه نمایش OLED

ارتفاع: ۱۵۶/۷ میلی‌متر

عرض: ۱۴۵/۴۴ میلی‌متر و ۷۴/۱ میلی‌متر در حالت تا شده

ضخامت: ۴/۷ میلی‌متر و ۹/۹ میلی‌متر در حالت تا شده

وضوح: ۲۳۴۴ × ۲۱۵۶ پیکسل

عکس‌ها: حداکثر ۶۱۴۴×۸۱۹۲ پیکسل

ویدئوها: حداکثر 2160×3840 پیکسل

انتهای پیام/

کد خبر: 1196901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =