حضور سعید راد در فیلم پسر ایرج قادری / سینمای الان مورد پسندم نیست

سعید راد از حضورش در فیلم «بزرگ» به کارگردانی ژوبین قادری خبر داد و گفت: این فیلم ادای دینی به سینمای کلاسیک قهرمان محور، با اخلاق و نوستالژیک که پدر کارگردان یعنی ایرج قادری از پایه گذارانش بوده است.

سعید راد، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا ضمن اعلام این مطلب و یادآوری این که دو مورد از بهترین فیلم‌هایش یعنی برزخی ها و هدف با ایرج قادری بوده اظهار داشت: سینمای قهرمان‌محور از بین رفته و سینمای جدیدی آمده که باب پسند ما نیست. من مال دوره طلایی آن موقع هستم. البته من در بد و خوب سینمای جدید دخالت نمی کنم. الان سینما تجاری شده و فیلمسازان عوامل خودشان را دارند که این سینما مورد پسند من نیست.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره پروژه زیرزمینی کاباره / اقداماتی که باعث سخت‌تر شدن اوضاع برای سینماگران می‌شود

این بازیگر با تاکید بر این که ژوبین قادری را به خاطر ساخت این فیلم تحسین می‌کنم افزود: 10 جلسه با این کارگردان صحبت کردم و در جلسات اولیه متوجه شدم کارش را بخوبی بلد است و با آگاهی تمام، جدیت و کاریزمای مثال زدنی و وسواس بسیار عمل می‌کند، وقتی متوجه شدم چه می‌خواهد، گفتم تا آخر هستم، چون این فیلمساز و این سینما مورد علاقه من است و مطمئنم این فیلم مورد استقبال قرار می‌گیرد، فیلم بزرگ قهرمان‌های آن موقع را زنده می‌کند.

وی ادامه داد: برای پیش تولید این فیلم در تلاشم تا خود را آماده کنم.

سعید راد در سریال‌ها و فیلم‌هایی چون ساخت ایران، مرز، خط قرمز، برزخی‌ها، عبور از میدان مین، دادشاه، عقاب‌ها، دوئل، پروانگی، گیرنده، چ، پایان خدمت و عشق و جنون نقش آفرینی کرده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1197342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =