سردار ولی‌زاده: دشمن جرأت بیان ‌گزینه‌های نظامی را ندارد

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: در گذشته دشمن از گزینه‌های نظامی روی میز سخن به میان می‌آورد اما اکنون حتی جرأت بیان کلمه‌ای از آن را ندارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار قربان محمد ولی‌زاده در صبحگاه مشترک پارچین، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج ادارات با اشاره به ضرورت تبیین جنگ ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس یک جنگ نیابتی تمام عیار است و دشمنان انقلاب اسلامی در ۳۱ شهریور ۵۹ صدام را قانع به حمله به ایران کردند، آن‌ها با مقدمات و پیش‌فرض‌های گرفتن خوزستان و پیشکش کردن به عراق به جنگ با ایران آمده و ۶۳۶ بار به مرزهای ایران اسلامی تعرض کردند.

بیشتر بخوانید:

سردار تنگسیری: ورود زیردریایی‌های سوخت هسته‌ای به خلیج فارس ممنوع است

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال اجرای توطئه‌های مختلف بودند و شخصیت‌های بزرگ انقلابی را ترور کردند اما موفق نشدند انقلاب را از ریل گسترش در جهان و صادرات اسلام دور کنند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در ادامه گفت: ۳۲ لشکر پیاده صدام با حمایت ۵۳ کشور به ایران‌ یورش آوردند و این پشتیبانی مردم با تقوا و بصیر بود که در مقابل دشمنان حتی سنگی از ایران نتوانستند با خود ببرند.

ولی‌زاده با تأکید بر اجرای برنامه‌های موفق برای تبیین و اهمیت اجراسازی آن برای بیمه کردن نسل جدید انقلاب در حرکت‌های کور دشمنان برای ضربه زدن به اسلام گفت: جنگ خوشایند نیست ولی جنگی که اتفاق افتاد به خواسته ما نبود و فقط از تمامیت ارضی کشور و ناموس انقلاب اسلامی دفاع کردیم و در این اتفاق ۶۲ عملیات بزرگ و تعداد زیادی عملیات کوچک و ایزایی انجام شد تا تمامیت ارضی کشور حفظ شد.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای کشور در جنگ خودکفایی است، با این جنبه پیشرفت‌های خوبی برای آینده کشور رقم خورد. در حوزه تجهیزات و تسلیحات زمینی، دریایی و هوایی امروز حرف‌های انقلاب اسلامی بسیار است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته دشمن از گزینه‌های نظامی روی میز سخن به میان می‌آورد اما اکنون حتی جرأت بیان کلمه‌ای از آن را ندارد و پیش از این دشمنان تحریم می‌کردند که مواد اولیه و محصولات به ما نرسد اما اکنون تحریم می‌کنند که هیچ کشوری از ما محصولات نظامی خریداری نکند و این نتیجه تحریم کشور انقلابی و اسلامی است که اکنون خریداران در صف انتظار برای تحویل محصولات "ساخت ایران اسلامی" هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =