حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

سایت ورزشی اندونزیایی از حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران قبل از شروع جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر رونمایی کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال اندونزی خود را برای حضور در رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر آماده می‌کند و این تیم قصد دارد قبل از شروع این رقابت‌ها ۲ دیدار تدارکاتی در ترکیه برگزار کند. این تیم در جام‌ملت های آسیا در گروه D با تیم‌های ژاپن، عراق و ویتنام همگروه است.

بیشتر بخوانید:

افت فوتبال ایران با شکست پرسپولیس ثابت شد

تیم ملی فوتبال اندونزدی در اوایل ژانویه ۲۰۲۴ ابتدا در اردوی ترکیه مقابل لیبی قرار می‌گیرد و چهار روز بعد در ادامه این اردو نیز با تیم ملی فوتبال ایران بازی تدارکاتی خواهد داشت. تیم ملی ایران در حال حاضر در رده بیست و دوم و تیم ملی اندونزی در رده ۱۴۶ فیفا قرار دارند. از نظر عملکرد نیز تیم ملی ایران روند مثبتی داشته و توانست به عنوان تیم اول گروهش به جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا کند.

در ادامه این سایت اندونزیایی نیز نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران را خط هافبک این تیم اعلام کرد و نوشت: آنها هافبک‌های خلاق و پویایی مانند علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی و سامان قدوس دارند. خط حمله ایران نیز کاملاً شرایط خوبی دارد و بازیکنانی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری فرد در آن حضور دارند.

چند بازیکن کلیدی تیم ملی ایران که تیم ملی اندونزی باید مراقب آنها باشد به شرح زیر است:

علیرضا جهانبخش (هافبک)
سعید عزت اللهی (هافبک)
سامان قدوس (هافبک)
مهدی طارمی (مهاجم)
سردار آزمون (مهاجم)
کریم انصاری فرد (مهاجم)

در مجموع تیم ملی ایران حریف بسیار سختی برای اندونزی است.

جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر از پنج‌شنبه‌ ۲۲ دی ماه آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه C با تیم‌های فلسطین، هنگ کنگ و امارات همگروه است.

کد خبر: 1210095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =