حمایت آمریکا از اسرائیل عامل تداوم تجاوز این رژیم علیه غزه است

امیرعبداللهیان حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی را مهمترین عامل تداوم تجاوز این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه خواند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات ضمن عرض خیر مقدم به نخست وزیر سوریه و هیات همراه در سفر به جمهوری اسلامی ایران ،تاکید کرد، معاون اول رئیس جمهور کشورمان نیز سفر جنابعالی را مهم ارزیابی کردند و افزودند که گفتگوهای ثمر بخشی بین طرفین صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

تاکید امیرعبداللهیان بر ادامه رایزنی‌ها میان ایران و روسیه

وی افزود: بطور طبیعی این سفر بعد از دیدار روسای جمهور دو کشور در جهت پیگیری واجرائی کردن توافقات بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه یک تحول مهم در روابط است.

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات غزه و فلسطین، حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی را مهمترین عامل تداوم تجاوز این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه خواند.

حسین عرنوس نخست وزیر سوریه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران، مذاکرات خود با معاون اول رئیس جمهور و دیگر مقامات ایرانی را مفید و سازنده ارزیابی کرد و با اشاره به توافقات صورت گرفته، بر توسعه بیش از پیش مناسبات دو کشور تاکید کرد.

نخست وزیر سوریه افزود: انسجام و وحدت جبهه مقاومت سبب شد، نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فروپاشی غزه، کوچاندن مردم و نابودی مقاومت نقش برآب شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1210561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =