اکران مستند غیر رسمی ۶ برای اصحاب رسانه

مستند «غیر رسمی ۶» که با عنوان «از این طرف که منم» به موضوع اهتمام‌ رهبر انقلاب به کتاب و کتابخوانی پرداخته است، برای اصحاب رسانه به صورت اختصاصی به نمایش در آمد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مستند «غیر رسمی» که از سال ۱۳۹۹ اولین قسمت خود را با عنوان «دیدار راویان دفاع مقدس» به کارگردانی سیدعلی صدری‌نیا آغاز کرد، امروز از قسمت ششم خود با عنوان «از این طرف که منم» با گذری به موضوع اهتمام‌ رهبر انقلاب به کتاب و کتابخوانی با حضور اصحاب رسانه‌ اکران به عمل آورد.

بیشتر بخوانید:

مستند ایل بانو از استان کهگیلویه و بویر احمد رتبه نخست بهترین فیلم مستند پنجمین جشنواره ملی جهادگران را کسب کرد.

اصحاب رسانه ضمن تماشای کامل این مستند به گفت‌وگو با سید علی صدری نیا کارگردان این مستند نیز پرداختند.

در مستند غیر رسمی شش آن سیره عملی از رهبر انقلاب دیده می‌شود که برای مردم کمتر دیده شده است؛ قسمت‌های یک تا پنج این مستند مربوط به جلسات پنجشنبه‌ای رهبر انقلاب با گروه‌های مختلف خبرگان جامعه بوده است که در این قسمت تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب و خاطراتی از مسئولین و افراد مختلف مرتبط با حوزه کتاب به تصویر کشیده شده است.

صدری‌نیا در تشریح مستند غیر رسمی، گفت: در قسمت ششم این مستند به روایت نسبت رهبر انقلاب و کتاب در این سال‌ها پرداخته شده است.

کارگردان مستند غیر رسمی، ادامه داد: روایت مقام معظم رهبری و کتاب آنقدر مفصل و پر جزئیات و دارای ماجراهای مختلفی بود که وارد شدن به این دریا و روایت کردن آن، کار پیچیده و سختی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =