به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملتها از ساعت ۱۸:۳۰ جمعه به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. ایران در ستهای اول و دوم با نتایج ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۹ باخت اما در دستهای سوم ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۳ به برتری رسید. در نهایت در ست سوم ژاپن ۱۵-۱۲ به برتری رسید. شاگردان پیاتزا در ۶ دیدار گذشته خود پنج شکست و یک برد کسب کردهاند و روز یکشنبه ۷ تیر از ساعت ۱۵ به مصاف کوبا خواهند رفت.
تیم ملی والیبال ایران بعد از این باخت یک پله در جدول سقوط کرد. ملیپوشان باید منتظر نتیجه سایر بازیها باشند.

نظر شما