حقوق کارورزان افزایش ۵۰ درصدی خواهد داشت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی مجتمع کوی دانشگاه، از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارورزان و همچنین افتتاح چند پروژه عمرانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدحسین پورغریب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه  از پروژه های عمرانی مجتمع کوی دانشگاه  گفت: حوزه دانشجویی از حوزه های اصلی رسالت دانشگاه است. دانشگاه در کنار برنامه ریزی‌هایی که برای آموزش و پژوهش دانشجویان می‌کند، برای امکانات رفاهی آنان نیز  برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح یک خوابگاه جدید ۳۰۰ نفره و کتابخانه جدید در کوی پسران در اردیبهشت امسال اظهار کرد:  این نوید را می دهم که تا آذر ۹۹، یک خوابگاه ۳۲۰ نفره و کتابخانه جدید در خوابگاه دختران افتتاح خواهد شد.

پورغریب افزود: برای افزایش کیفیت غذای دانشجویی و افزایش رضایت دانشجویان از کیفیت غذا، ساخت آشپزخانه صنعتی جدید از سال گذشته آغاز شده که به یاری خدا در آذر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادامه داد: یکی از ارکان سلامت دانشجویان بحث تربیت بدنی و فعالیت جسمانی است که در سال گذشته چند سالن ورزشی مجهز در خوابگاه های دانشجویی افتتاح شد و در همین راستا سالن بدنسازی پوریای ولی واقع در کوی دانشگاه، بازسازی شده و آماده خدمات رسانی به دانشجویان است.

وی همچنین از احداث زمین فوتبال در مجتمع کوی خبر داد که آن نیز در آذر ماه افتتاح خواهد شد.

پورغریب تصریح کرد: یکی از چالش ها و دغدغه های ما در حوزه دانشجویی پرداخت حقوق کارورزان بود که با مساعدت رئیس دانشگاه، افزایش ۵۰ درصدی را خواهیم داشت که ۶۵۰ هزار تومان به ۹۶۰ هزار تومان برای مجردها و یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای متأهلان افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1074034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =