دریادار سیاری: مجلس نماد راستین مردم‌سالاری دینی است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پیامی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، آورده است: نهاد مقدس مجلس نماد راستین مردم‌سالاری دینی و ضامن حاکمیت قانون و مقوّم آزادی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی خطاب به محمدباقر قالیباف، فرارسیدن ۱۰ آذر روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام او به این شرح است

مجلس شورای اسلامی نقطه ی امید نظام و مظهر اقتدار و اختیار ملت است. «فرماندهی معظم کل قوا»

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ایران

 سلام علیکم؛

نهاد مقدس مجلس نماد راستین مردم سالاری دینی و ضامن حاکمیت قانون و مقوّم آزادی است که فراسوی تمامی کینه ها و توطئه بدخواهان و در طوفان حوادث و در فراز و نشیب‌های عصر هرگز لحظه‌ای از رسالت الهی و صلابت آسمانی خویش عقب نشینی نکرده است.
این نهاد مردمی، ایران استبداد زده را از اعماق ظلمت و تاریکی اعصار بیرون کشید و به کانون پرتپش استقلال خواهی و عزت خواهی مبدّل ساخت و همچنان بر رسالت بی‌بدیل خویش استوار و با صلابت و ثابت قدم ایستاده است.

فرارسیدن دهم آذرماه روز مجلس شورای اسلامی روز پاسداشت مجاهدت‌های روحانی برجسته و متعهد به اسلام و ملت، شهید آیت الله سیدحسن مدرس(رضی الله عنه) که ایستادگی او در مقابل رژیم فاسد و قلدرمآب زمان به قامت یک کوه استوار بر سر دفاع از اصول دینی و حقوق ملت سبب گردید تا امروز مجلس در رأس همه امور قرار گیرد را به جنابعالی و تمامی ادامه دهندگان راه آن عالم فرهیخته دوران، نمایندگان محترم خانه ملت و مردم شریف و بصیر ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات‌تان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مسئلت می نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیاری

کد خبر: 1082259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =