صنعت هوانوردی کشور پیشرفت چشمگیری داشته است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش نوشت: متخصصان صنعت هوانوردی با وجود تمام مشکلات، تحریم‌ها و تنگناها توانسته‌اند ضمن پیشرفت چشمگیر در این صنعت همچنان نام ایران را به افتخار ثبت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش با صدور پیامی، روز جهانی هواپیمایی را به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند؛ امیر سرتیپ خلبان تورج دهقانی زنگنه

معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری

سلام علیکم

هفدهم آذرماه روز جهانی هواپیمایی فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش متخصصان متعهد صنعت هوانوردی به‌ویژه سازمان هواپیمایی کشوری که با استعانت از الطاف الهی و مجاهدت خالصانه با وجود تمام مشکلات، تحریم‌ها و تنگناها توانسته‌اند ضمن پیشرفت چشمگیر در صنعت هوانوردی همچنان نام ایران را در این صنعت به افتخار ثبت نمایند و با خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیزمان در پهنه بیکران آسمان، برگ زرین دیگری به افتخارات صنعت هواپیمایی کشور عزیزمان بیافزایند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت هوانوردی، این روز را به جنابعالی و تمامی همکارانتان در سازمان هواپیمایی کشوری تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/

کد خبر: 1083147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =