دکتر طهرانچی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان فرهیختگان تقدیر کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران و کادر درمان بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تقدیر از پرستاران و کادر درمان بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی، علیرضا خوشدل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان، صبح امروز در سالن اجتماعات بیمارستان فرهیختگان برگزار شد.

در این مراسم دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای گل و لوح تقدیر از پرستاران پرتلاش و خدوم بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل کرد.

دکتر طهرانچی: پرستاران به عنوان جهادگران عرصه سلامت، سفیران ایثار و مجاهدت هستند

در این مراسم دکتر طهرانچی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: پرستاران به عنوان جهادگران عرصه سلامت، سفیران ایثار و مجاهدت، لحظه به لحظه عمر خود را با اعتقاد راسخ و محکم صرف سلامت و درمان مردم کشور می کنند.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی و بی دریغ پرستاران و کادر درمان در شرایط سخت اپیدمی ویروس کرونا، اظهار داشت: امیدوارم خداوند حافظ همه پرستاران و کادر درمان کشور باشد که خالصانه و فداکارانه در مسیر سلامت جامعه نقش آفرینی می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ۴۰ درصد از دانشجویان پرستاری کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، افزود: امیدوارم این دانشجویان در کنار فراگیری دانش و تخصص به اخلاق الهی ایثار، جهاد و منش پرستاری مزین شوند. آرزوی توفیق و سلامتی برای تک تک عزیزان کادر درمان کشور دارم.

نفر: بیش از ۴۰ مورد پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است

همچنین دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از تلاش، همراهی و همدلی تمام پرستاران قدردانی کرد.

دکتر نفر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت افزود: پرستاران در ایام مبارزه با بحران کرونا، از بانوی بزرگ اسلام تأسی گرفتند و معنای واقعی ایثار، فداکاری و صبر را در عمل به منصه ظهور رساندند.

وی تأکید کرد: سلامتی و بهبودی روح و جسم بیماران تنها نتیجه اقدامات درمانی و دارو نیست، بلکه عملکرد پرستاران تکمیل کننده فرآیند درمانی بیمار است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بخش های تازه راه اندازی شده بیمارستان فرهیختگان از جمله بخش دیالیز، پیوند کلیه و NICU، اظهار داشت: بخش پیوند کلیه بیمارستان فرهیختگان علیرغم همه مشکلات توسط پرسنل و کادر درمان سخت کوش راه اندازی شده و تاکنون بیش از ۴۰ مورد پیوند کلیه در این بیمارستان انجام شده که در نوع خود بی سابقه است.

 غلامرضایی​: ۱۷ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان فرهیختگان ویزیت شده اند

حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم با تبریک روز پرستار، گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فرهیختگان، بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی است که دارای ۱۲۷ تخت فعال است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ هزار بیمار در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی ویزیت شده اند، افزود: در این بیمارستان ۲۴۰۰ عمل جراحی انجام شده و بیش از ۵ هزار بیمار بستری شده اند. همچنین ۱۷ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان فرهیختگان توسط پزشکان ویزیت شده اند.

 غلامرضایی تأکید کرد: بیمارستان فرهیختگان با تجهیزات مدرن و تکنولوژی های روز، آماده خدمت رسانی بیشتر به مردم کشور است.

در انتهای این مراسم، دکتر طهرانچی با حضور در بخش پیوند کلیه، دیالیز و درمانگاه مغز و رفتار بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن بازدید از این بخش ها با اهدای گل از پرستاران تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =