سه امتیاز دیگر و تداوم صدرنشینی شاگردان محمود فکری

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر آلومینیوم اراک و حفظ صدرنشینی‌اش در لیگ بیستم خود را برای برگزاری دربی نود و چهارم برابر پرسپولیس آماده کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در ادامه رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ارسلان مطهری در دقیقه ۳۸ و مهدی قایدی در دقیقه ۷۳ برای استقلال گل زدند.

نیمه اول این دیدار هر چند بیشتر در اختیار استقلال بود اما شاگردان رسول خطیبی نیز موقعیت‌هایی را برای رسیدن به گل داشتند اما رشید مظاهری مثل دیدارهای گذشته در چند صحنه اجازه نداد دروازه‌اش باز شود و مقابل حملات تیم اراکی ایستاد.

در حالی که تیم آلومینیوم حملاتی را روی دروازه استقلال پی ریزی کرده بود، در دقیقه ۳۸ تیم میزبان با ضربه زیبای ارسلان مطهری به گل برتری دست پیدا کرد. مطهری که در هفته اول یک گل برای استقلال به ثمر رسانده بود پس از چندین هفته بالاخره قفل پایش باز شد و دوباره گلزنی کرد.

در دقایق باقی مانده از نیمه اول تیم استقلال بازهم به حملاتش ادامه داد تا تعداد گل‌هایش را بیشتر کند اما در رسیدن به این مهم موفق نبود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان برسد.

نیمه دوم هم جذابیت‌های خاص خودش را داشت و هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند. استقلال که به نظر می‌رسید نسبت به دیدارهای گذشته از روند هجومی تری سود می‌برد موقعیت‌هایی را روی دروازه مهمان اراکی ایجاد کرد اما در رسیدن به گل چندان موفق نبود.

مهدی قایدی که نسبت به دیدارهای گذشته سرحال تر نشان می‌داد در چند فرصت تا نزدیکی باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت و نتوانست به تعداد گل‌هایش اضافه کند.

در دقیقه ۶۸ آلومینیوم تا نزدیکی دروازه استقلال پیش رفت و صاحب یک فرصت خوب برای گلزنی شد اما شوت بازیکن این تیم با برخورد به بدن مدافع استقلال از مسیر دروازه دور شد تا جدال دو تیم برای رسیدن به گل ادامه داشته باشد.

در دقیقه ۷۰ محمود فکری یک بازیکن تازه از مصدومیت برگشته را به میدان فرستاد تا برای دربی آماده شود. شیخ دیاباته که چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت غایب بود به جای احمد موسوی وارد زمین شد تا در شرایط بازی برای دیدار با پرسپولیس قرار بگیرد.

سه دقیقه بعد از حضور شیخ دیاباته استقلال به گل دوم رسید. در این صحنه مهدی قایدی با پاسی که شیخ دیاباته به او داد راهی محوطه جریمه حریف شد با ضربه‌ای که به توپ زد برای دومین بار دروازه آلومینیوم را باز کرد تا کار آبی‌ها برای رسیدن به یک پیروزی آسان‌تر شود.

در دقایق پایانی استقلال سعی در کنترل بازی و رسیدن به یک پیروزی شیرین و با ارزش داشت که به خواسته‌اش هم رسید و توانست سه امتیاز این بازی را قبل از دربی به خود اختصاص دهد. شاگردان فکری با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت و یک بازی کمتر نسبت به این تیم در صدر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =