تکمیل فرم خوداظهاری کرونا برای داوطلبان آزمون استخدامی علوم پزشکی

آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سال ۱۳۹۹ روز جمعه ۲۴ بهمن برگزار می شود و داوطلبان باید از امروز جمعه ۱۷ بهمن فرم خوداظهاری کرونا را تکمیل کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۹ صبح روز جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ در ۱۹۵ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و…) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و…) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۱۹، ۲۰ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، عنوان رشته تحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل آخرین مدرک تحصیلی، اولویت انتخابی (شغل محل)، بومی و شاغل مراکز درمانی در مقابله با ویروس کرونا) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم حداکثر تا تاریخ ۲۴ بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش آن را اصلاح کنند.

چنانچه متقاضیان مغایرتی در بندهای ۳، ۸ و ۹ (جنسیت، معلولیت، نیازمند منشی) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. تغییر رشته شغلی در این آزمون امکان پذیر نیست.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود. سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

زمان رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه ۲۲ بهمن ۹۹ و پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در اطلاعیه سازمان سنجش مشخص شده است.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا از ۱۷ بهمن

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۱ بهمن ۹۹ به صورت قطعی تأیید شده، لازم است از روز جمعه ۱۷ بهمن تا شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون از ۲۱ بهمن

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

موارد ممنوعه در آزمون

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

به همراه داشتن هر کدام از این وسایل به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری، رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را به عمل آید.

حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند و اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

اصلاحیه نحوه محاسبه امتیاز برای کارکنانی که مستقیم در مقابله با ویروس کرونا مواجه هستند:

به نمره مکتسبه کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدین که در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله مستقیماً در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید ۱۹) از تاریخ اول اسفند ۹۸ در مراکز درمانی و بهداشتی زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت‌های پزشکی خدمت کرده‌اند، صرفاً در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی، به ازا هر ماه سابقه خدمت، دو (۲) درصد و حداکثر تا بیست (۲۰) درصد نمره کل آزمون به نمره اولیه فرد اضافه خواهد شد.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده است و رعایت آن الزامی است.

نحوه اعلام گزارش تقلب و تخلفات

نظر به حساسیت آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۹، مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در این آزمون را با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون‌ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۱ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۲ به اداره کل حراست و حفاظت آزمون‌های این سازمان منعکس شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =